Twitter

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

35 Reacties

Badge +5
Tja, dat ge-twitter wordt je toch ook zat op den duur? Net als het smoeltjesboek dat ook langzaam aan het doodbloeden is.
En dan komt er weer wat nieuws en is iedereen gelijk weer oeeehhh aahhhhhh en een jaar of wat later is dat ook weer over.

Over twitter gesproken: 😃

Reputatie 6
Badge +5

hahahaha heerlijk!
Nou daar kom ik 10 maanden later aan hier,haha. Ik zit amper hier. Lachen moet kunnen,toch? Ik heb geen Twitter meer(en Fb ook niet).
Bas2577 schreef:

Tja, dat ge-twitter wordt je toch ook zat op den duur? Net als het smoeltjesboek dat ook langzaam aan het doodbloeden is.
En dan komt er weer wat nieuws en is iedereen gelijk weer oeeehhh aahhhhhh en een jaar of wat later is dat ook weer over.

Over twitter gesproken: 😃

Haha,klopt helaas(dat over doodbloeden over Fb en ook idd Tw)
Reputatie 4
Badge +3
Facebook en Twitter gebruik neemt inderdaad af. Waarom ben jij er mee gestopt, Bosniangirl?
Omdat ik het niet meer leuk vond Fb en Tw. Heb genoeg aan App en Mail.
Reputatie 5
Badge +4
Ik heb het nog wel maar gebruik het eigenlijk amper. Ik moest het dagelijks gebruiken bij mijn vorige werk, maar nu kijk ik heel af en toe.
Kiko van Tele2 schreef:

Ik heb het nog wel maar gebruik het eigenlijk amper. Ik moest het dagelijks gebruiken bij mijn vorige werk, maar nu kijk ik heel af en toe.

Ik heb Tw nu wel ff weer. Fb niet.
Reputatie 5
Badge +4
En waarom geen Facebook? 🙂
Ik vind Tw(Twitter) leuker dan Fb. Tw wis ik ook. Heb dan beide niet. Fb zat ik al op vanaf 2006(Tw 2009) en Fb vind ik niks meer aan helaas. App(Whatsapp) en Hotmail is genoeg.