Twitter

• 10 december 2015
  • 35 reacties
  • 1738 x bekeken

Wie van jullie heeft Tw(Twitter)? Groetjes

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

35 reacties

Dus niemand van jullie heeft Tw
Reputatie 2
Badge
Ik heb twitter
Ik heb ook nog ergens een account, maar gebruik het eigenlijk alleen als newsfeed voor artikelen voor mijn werk en als newsfeed voor lokaal nieuws.
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb ook Twitter. Gebruik het vooral om op de hoogte te blijven van nieuws.
Reputatie 2
Badge
Ik heb twitter

Ik gebruik het om op de hoogte te blijven van de dingen die me interesseren, en om bij geluk af en toe eens een vakantietje te winnen;)
Willen jullie de Tw naam niet delen? 😃
Badge +4
Ja ja, Twitter behoort ook tot de gebruikte apps.
Twitternaam? @Tele2Webcare 😛
Tele2Webcare volgt mij al en ik terug 🙂
Reputatie 6
Badge +5
Nog niet zo lang geleden ook een Twitter account aangemaakt.
Ik gebruik het eigenlijk ook zoals de mensen hierboven, voornamelijk voor nieuws en updates van dingetjes in de omgeving.

En de Twitter-handle is @Tele2Webcare 😉 voor zakelijk dan heh.
Ga ik het zeggen? Ja, waarom niet.. Alsof er hier nog iemand gelooft in privacy op het internet :P
mijn handle is @benlax10
Maar er staat niet veel op denk ik.

Groetjes
Ben
Ik ziet het,haha. Geeft toch niet. Ieder zijn of haar eigen. Ik vind Tw leuker dan Fb.
Reputatie 6
Badge +5
Precies 🙂
Ik neig ook meer naar Twitter, zeker nu ik Facebook nauwelijks meer gebruik.
Toch blijven de berichtendiensten wel de meest gebruikte manier om te communiceren onderling.
Whatsapp, iMessage, Telegram en er zijn nog vele anderen.
Het blijft maar doorgaan in de wereld van de technologie en digitalisering.
Groetjes,
Ben
Ben,klopt helaas idd maar Imessage en Facetime zijn voor Apple(Iphone) gebruikers zoals mijn man en ik. Bijna niemand die wij kennen willen of kunnen niet Iphone kopen. Ze hebben bijna allemaal Samsung. Vinden mijn man en ik niks Samsung,haha. Iphone is wel de beste en duurste tel ever. 😃
Wij hebben dus alleen Imessage Facetime Hotmail en Whatsapp. Twitter en Viber heb ik niet meer. Soon komt er ook bij Whatsapp videobellen(net als bij Facetime Viber Skype). 😉
Mijn Tw: Radisicnatalija Ben weer back op Tw sinds twee days 🙂

Bijna niemand die wij kennen willen of kunnen niet Iphone kopen. Ze hebben bijna allemaal Samsung. Vinden mijn man en ik niks Samsung,haha. Iphone is wel de beste en duurste tel ever.

Mag ik hieruit opmaken dat jullie fan zijn van Apple produkten..?
Bij deze dan.:)

Reputatie 6
Badge +5
Haha Friesian!
Daar ben ik ook wel fan van ;)
Als het maar niet zo duur is als die andere Apple-producten.
Ik ben niet echt een fanboy hoor. Maar ik vind de mobiele apparaten (lees iPhone/iPad) erg goed, maar eigenlijk vooral de laatste serie (iPhone 6s/ iPad Air2).
Ik ben geen fan van Mac computers. Ik vind de OS totaal niet intuïtief (wat collega's en vrienden wel vinden), en ben dan ook tevreden met Windows 10.

Maar mag ik opmaken uit jouw berichtje dat je geen Apple-fan bent dan, Friesian? Vertel.. wat gebruik jij zoal?

Maar mag ik opmaken uit jouw berichtje dat je geen Apple-fan bent dan, Friesian?

Zo cru wil ik het niet stellen, Ben.
Ik houd niet van het Sandbox systeem en of dat dan van appleflappen komt of van windowtjus is mij om het even.
Zowel Apple en Windows foontjes hebben sandbox.
Ik houd er van om door foonfabrikanten geen te grote beperkingen in bijvoorbeeld apps keuze te hebben.
Gaat er bij Android, en dat heb ik ook met compjoeters, iets niet zoals ik wil, dan geniet ik er van om uit te vissen waardoor en hoe op te lossen.

Vertel.. wat gebruik jij zoal?

Oeiii, da's een hèèl errug ruime.:S
Pen en papier klaar? Komt ie...:8

Een John D**re.....euhhh Hert tractor.
Hooimachine, hooihark
Kunstmeststrooier
Opdrijfschotjes, opdrijframmelaar:D
Hogedrukreiniger
Ruim hè?
:)
Een Samsung Galaxy S3 Neo
Een eenvoudige Nokia, zo goedkoop mogelijk, als nood telefoon.
Een Nokia Lumia 630 als navigatie in de auto en om te zorgen dat mijn duurste (samsung) niet kan worden gestolen op drukke, en dan meen ik echt druk, locaties.:)
Reputatie 6
Badge +5
Ah yes, de oldschool Nokia 🙂 Blijft prachtig.
Zo heb je wel 3 toestellen, 2 Nokia's en een Samsung. Lukt het om alles zo gescheiden te houden?
Ik moet zeggen dat het wel makkelijk is hoor, om al die functionaliteiten te hebben op 1 toestel.

Maar je houdt dus van dingetjes uitzoeken als het niet werkt zoals jij dat zou willen.
Heb je dan ook al wat ervaring met programmeren?
Daar zou ik nog wel wat meer van willen weten, hoe ik dan zelf de zaakjes zo in kan stellen dat het werkt naar mijn eigen behoeftes.

Groet
Ben
Nee, Ben, geen ervaring met programmeren. Maar juist het zoeken naar oplossingen dat heb ik altijd al graag gedaan.
En ik ben ooit begonnen, om een voorbeeld te geven, met niets meer dan een stoel en een tafel om het zo te zeggen om de compjoeter te leren. De enige hulp die ik gehad heb was mijn zus die ik vroeg hoe een mail te versturen.
Juist doordat je in het begin een hoop fout doet leer je al veel, niet alles.
Verder lees ik regelmatig op fora en daar leer je ook een hoop.
Tussen haakjes, mijn allereerste mobiel heb ik nog altijd bewaart. De Nokia 3310, een zeer goeje vindt ik zelf. Sommige dingen moet je koesteren..:)

Gescheiden houden is geen probleem, dat doen we toch al jaren... (afvalstromen )

Groeten van de paerdjuhsgek.:D
Friesian.
Badge +5
Ben opgegroeid met de C64/C16/C128, dan kom je vanzelf programmeren tegen, je moest wel. Lekker simpel BASIC en daarna machinetaal.
Op de pc was het meer HTML/CSS/PHP en nog wat gerommeld met Borland Delphi/visual Basic

Laatste tijd begonnen met Arduino moederbordjes (robotica)met C/C++

Kost alleen erg veel tijd om het allemaal uit te pluizen.
Reputatie 6
Badge +5
De nostalgie van oude Nokia's blijft 🙂
Helaas ben ik de 8310 die ik ooit had kwijt... wat een heerlijk toestel was dat zeg, klein, werkte altijd en had zelfs radio-ontvangst! Top!

Nu ben ik ook een beetje aan de gang gegaan met programmeren.. meer specifiek zit ik een beetje met Python te stoeien, maar het is erg leuk om hier mee te werken. Veel mogelijkheden en ruimte!

Haha, ik geloof dat de vraag van Bosniangirl ging over Twitter... maar ach, een gesprek mag wel eens een andere kant op gaan toch? Zeker hier in de huiskamer 🙂

Haha, ik geloof dat de vraag van Bosniangirl ging over Twitter... maar ach, een gesprek mag wel eens een andere kant op gaan toch? Zeker hier in de huiskamer :)

Owhja klopt, de vraag ging over twitter..
Ik heb ook twitter en gebruik het, zo vaak zelfs dat ik vergeet dat ik het gebruik.:D:cool:

Sorry Bosniangirl, ik heb 1 van die buien...:P:)
Badge +5
Ach ja, Twitter.... ik hou van vogels maar dan wel echte 🙂
Ach ja. ik hou van vogels maar dan wel echte :)
@Bas2577
Daar zijn er meer van...:)

Reputatie 6
Badge +5
Haha, mooi 🙂
En Bas2577, je bent niet de enige die de vogeltjes alleen maar in de lucht wil zien:
http://www.nu.nl/internet/4203300/nederlandse-jongeren-vertrekken-massaal-bij-twitter.html

Het is blijkbaar hip om niet meer te Twitteren. Nou is dit verhaal wel erg uit zijn verband getrokken vind ik hoor..