beantwoord

Tweede tel nummer werkt niet meer

• 29 december 2017
  • 32 reacties
  • 1663 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

32 reacties

Ik ga het morgen wel doen, is nu te laat om zoiets te starten.
By the way, wie voegt die "status" toe achter mijn naam?
Reputatie 5
Badge +2
@RetiredAT55

Excuses voor mijn late reactie.

Wat bedoel je precies met " status " ? Ik vermoed hier even persoonlijk dat je forum benamingen bedoelt. Op het moment van schrijven heb je de titel " Blijvertje ". Dit is een soort van.... titel... beter kan ik het even niet noemen.. dat in verhouding staat tot het aantal reacties die je hier op het forum hebt geplaatst. Zoiets werkt automatisch en wordt niet door iemand specifiek ingesteld.
Nu, het is uiteindelijk gelukt om alles werkend te krijgen....
Heeft wel 2 uur geduurd voordat ik eindelijk Internet had, dsl was goed, maar Internet wilde maar niet.
Modem uit en aan gezet, moest ik weer de instellingen aanpassen voor WiFi, zag toen ook dat ik mijn eigen IP adres weer terug had. Dit was eerst na aanzetten modem een ander, later nog weer een ander, maar nu ik het oude IP adres zie, heb ik ook Internetverbinding. De (eerste) telefoon en TV werkte al wel eerder. Ik heb ook de splitter ertussen uit gehaald, dit was ws de oorzaak.
Ik hoop dat ik na eventueel een keer het modem uit en aan moet zetten, ik niet weer de instellingen kwijt ben.
O ja, in het begin kon ik ook instellen WPS enable/disable, maar dat is nu nergens meer zichtbaar!
Nog bedankt allemaal voor de antwoorden.
Ik wil nog wel even vermelden, dat (Zoals reeds door Jeroen voorspeld) de tweede telefoonlijn
niet werkt op dit modem.
Wel jammer, maar kennelijk niet interessant genoeg voor Tele2.
Reputatie 4
Badge +3
Ik wil nog wel even vermelden, dat (Zoals reeds door Jeroen voorspeld) de tweede telefoonlijn
niet werkt op dit modem.
Wel jammer, maar kennelijk niet interessant genoeg voor Tele2.

Bedankt voor het melden in ieder geval 🙂
@JeroenM
Beste JeroenM, ik heb nu de nieuwe modem een paar maanden in gebruik gehad, maar vanaf het begin
( in januari) moest ik hem een keer per week resetten omdat er geen internetverbinding meer was. Nu, de laatste weken is dat elke dag een paar keer! Na de reset of uit/aan doet hij het wel weer, maar dit is geen
doen meer.
Ik zit momenteel van ellende weer op de oude modem om dit te kunnen schrijven.

Is er een mogelijkheid voor een ECHT goed modem aub?
Nog even ter verduidelijking, de modem die ik in januari kreeg was een Comtrend VI 3223u Multi-DSL IAD en de oude (die er nu even op staat) is een Davolink DV-201AMR.