vraag

Tot ziens allemaal

• 12 juni 2015
  • 9 reacties
  • 975 x bekeken

Dag allemaal,

Al geruime tijd vraag ik mezelf af waarom ik eigenlijk tijd en energie blijf besteden aan dit Forum.
Mijn aversie wordt steeds groter en de sfeer steeds grimmiger.
Ik kan me niet meer vinden in het beleid en de dienstverlening van Tele2, de voorlichting de loze beloften en de manier van afhandeling van de talloze klachten.
Dit alles was voor mij al een reden om na tig jaren klant te zijn geweest mijn nog bestaand Internet/bellen abonnement af te kopen en over te stappen. Het is voor mijzelf duidelijk dat het voor mij ook niet langer zinvol is om aanwezig te blijven op het forum.

Wel wil ik mijn mede forumleden heel hartelijk danken voor alles wat ik van hen heb geleerd, en voor de prettige samenwerking .
We hebben uiteraard ook leuke dingen beleeft en samen gelachen.
Voor ieder van jullie blijf ik privé bereikbaar.
Alle moderators van Tele2 wens ik verder veel succes en hoop van harte dat het jullie lukt jezelf te blijven in dit bedrijf..

Tot ziens allemaal!

Groet

Karin

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 1
ik wens je het beste Karin,
tegen je zin hier zitten tikken heeft ook weinig zin he,
wel jammer vind ik, je bent 1 van de prikkers hier die het 1 en ander aan de kaak stelt hier,
en dat hoort ook zo,anders is het maar 1 richtingsverkeer

groeten Bertus
dank je wel Bertus67
Reputatie 6
Badge +5
O las je het toch nog? Ik dacht dat je meteen weg was.

Dan het allerbeste Karin, ik kan me wel iets
bij je beslissing voorstellen. Maar toch jammer.

Ach, ik blijf nog wel effe. :)
Er is overal wel wat, zal ik maar zeggen....
Niet dat ik daarmee iets goedpraat trouwens. :8
O las je het toch nog? Ik dacht dat je meteen weg was.

Dan het allerbeste Karin, ik kan me wel iets
bij je beslissing voorstellen. Maar toch jammer.

Ach, ik blijf nog wel effe. :)
Er is overal wel wat, zal ik maar zeggen....
Niet dat ik daarmee iets goedpraat trouwens. :8

Ik blijf af en toe lezen Jeroen, als toeschouwer.
bedankt voor je wensen!
Reputatie 4
Badge +2
Pffff, en alweer een zeer gewaardeerd lid dat vertrekt. De 2e in 1 week, gaat lekker zo........

Nou Karin, ik denk dat ik namens alle leden van het forum wel mag zeggen dat het zeer jammer is dat je vertrekt. Net als Bas (die ook vertrokken is) was je altijd een rechterhand van de moderatie. Ik denk dat Tele2 eens verderder moet gaan nadenken waarom superusers vertrekken.

Het aller beste en geniet nog van het weekend! En in jouw geval Karin, van alle vrije tijd die je hebt! 😉
Pffff, en alweer een zeer gewaardeerd lid dat vertrekt.
Het aller beste en geniet nog van het weekend! En in jouw geval Karin, van alle vrije tijd die je hebt! ;)

Dank je wel Naud,
ik bloos ervan ,

Groet

Karin
Badge +5
Hey Karin,

Allereerst; sorry voor de ietwat verlate reactie, maar niet minder gemeend. Ik was best een beetje geschrokken toen ik las dat je ons gaat verlaten, maar gezien jouw redenen kan ik er ook wel in komen. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je het naar je zin hebt op dit forum.

Dat gezegd hebbende beseffen wij ons ook heel goed dat er het één en ander moet veranderen; ik en de andere moderatoren zijn tenslotte ook maar gewoon mensen, die af en toe een steekje laten vallen. Fouten kunnen gemaakt worden, maar het is wel de bedoeling om hier lering uit te trekken zodat we onszelf en het forum naar een hoger niveau kunnen brengen. Als ik voor mezelf spreek ben ik me er van bewust dat ik absoluut nog veel kan leren, maar belangrijk is wel dat ik denk dat dit forum nog steeds erg veel potentie heeft. Zoals eerder gezegd zijn we op dit moment bezig met wat veranderingen; je zegt dat je op de achtergrond nog wel meeleest en ik hoop van harte dat je op een bepaald moment weer positieve energie krijgt en we je meer mogen verwelkomen!

Voor nu; ontzettend bedankt voor al je goeie tips, je kritische blik en je betrokkenheid naar andere klanten. Ik weet zeker dat dit erg op prijs is gesteld!

Groetjes,
Jefta
Hey Karin,

je zegt dat je op de achtergrond nog wel meeleest en ik hoop van harte dat je op een bepaald moment weer positieve energie krijgt en we je meer mogen verwelkomen!

Voor nu; ontzettend bedankt voor al je goeie tips, je kritische blik en je betrokkenheid naar andere klanten. Ik weet zeker dat dit erg op prijs is gesteld!

Groetjes,
Jefta

Dank je Jefta , positieve energie heb ik nog genoeg.
Maar helaas net te weinig om invloed te kunnen blijven uitoefenen op de werkwijze van Tele2 en alles wat daarmee samenhangt.
Hoop oprecht dat het jou wel lukt.
Succes!
Hartelijke groeten

Karin
Reputatie 2
Hey Karin,

je zegt dat je op de achtergrond nog wel meeleest en ik hoop van harte dat je op een bepaald moment weer positieve energie krijgt en we je meer mogen verwelkomen!

Groetjes,
Jefta

Dank je Jefta , positieve energie heb ik nog genoeg.
Maar helaas net te weinig om invloed te kunnen blijven uitoefenen op de werkwijze van Tele2 en alles wat daarmee samenhangt.
Hoop oprecht dat het jou wel lukt.
Succes!
Hartelijke groeten

Karin
je heb gelijk karin tele2 werkt ook totaal niet mee groetjes vechtende petra grrrrrr