beantwoord

tele2 winactie mail

• 21 december 2020
  • 9 reacties
  • 1436 x bekeken

Hallo, 

mik kreeg net een mail met volgende tekst: TE GEK NIEUWS
Je weet het: we zijn samen met T-Mobile. En nu is ons netwerk weer als beste getest van Nederland. Als wij een prijs verdienen, verdien jij hem natuurlijk ook!

GRIJP EROP LOS MET GRAB ’N WIN
Maak kans op toffe prijzen. Zoals… tromgeroffel… Apple AirPods, een JBL Flip 5 Speaker, een Pathé Thuis Cadeau, een Chilly’s rvs bottle, een bol.com bon, een cadeaubon van Simon Lévelt of gratis 24 Uur Unlimited Data. Tot en met zondag 27 december 2020 kun je het spel spelen. Dus… waar wacht je nog op?

—- is dit van Tele2? Als je erop klikt wordt gevraagd om gegevens, zie je geen logo van Tele2 en als je op linkjes klikt, krijg je soms ‘bad gateway’. 

icon

Beste antwoord door eric 21 december 2020, 14:49

Als de URL leidt tot winactie.tele2.nl  dan land je op hun eigen domein en is dat vertrouwd.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als de URL leidt tot winactie.tele2.nl  dan land je op hun eigen domein en is dat vertrouwd.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @SjieuwkeG,

Welkom op de Community! Heel goed dat je deze mail checkt voor de zekerheid, voorzichtigheid is belangrijk! 

Ik heb goed nieuws: de winactie is echt van ons. Je maakt dus kans op die toffe prijzen. Ik raad je aan om het later nog eens te proberen. Wie weet grijp jij een van onze mooie prijzen!

Succes met de winactie en alvast fijne feestdagen! :evergreen_tree:

Reputatie 7
Badge +2

Yes, ik speel mee! 

Aangeklikt. 

Daarna beland ik op een blanco pagina! 

Ik heb meegespeeld en 24 uur unlimited data gewonnen. 
Wanneer krijg je die?

In de mail stond uiterlijk 7 januari

Thanx

Ik heb dus ook mee gedaan aan deze actie. Ik kreeg alleen na het grijpen een blanco pagina. Nogmaals geprobeerd, maar dit lukte ook niet. Daarna ben ik het helemaal vergeten. Nu krijg ik vandaag een mail dat ik 24 uur unlimted data heb gewonnen en een SMS met een code moet versturen om er gebruikt van te maken. Is dit nu wel echt, of moet ik hier mee uitkijken.

Reputatie 7
Badge +2

Ik heb ook gewonnen! Moet wel echt zijn! Zou die code bij elke willekeurige tele2 nummer gebruikt kunnen worden in de loop van dit jaar? 

Er staat in de mail dat ik de code het hele jaar kan gebruiken. Klinkt natuurlijk leuk, maar ik heb het spelletje niet afgemaakt. Hoe kan je iets winnen als je niet gespeeld hebt. De website werd helemaal blanco nog voor het spel was gespeeld. Kon dus ook niet verder en ook niet zien of ik wat gewonnen had. Vandaar mijn vraag. Je hoort zo vaak gekke dingen. Ga dus niet zomaar een SMS vanaf mijn telefoon sturen als ik niet weet of het legitiem is.

Ik heb ook 24Uur onbeperkt data gewonnen. Maar dan moet je een sms sturen naar 2244. Klopt dit? Als ik er op zoek of dit klopt vind ik niks. En die chat bot weet er geen raad mee.

Reputatie 7
Badge +2

Wacht een paar dagen totdat Cas of Rox een antwoord geeft! Het is nog het hele jaar geldig!