Tele2 Kassa Uitzending


Reputatie 5
Badge
  • Forum Specialist
  • 348 reacties
Naar aanleiding van een uitzending van Kassa: https://www.youtube.com/watch?v=Bw1Mp4PS9Ks blijkt Tele2 toch niet echt de beste provider van Nederland.

Wel jammer dat Tele2 niet in de uitzending zichzelf wou verantwoorden en pas na contact te hebben gehad met Kassa tot actie is gekomen om het goed op te lossen.

Ik heb zelf geen problemen met Tele2, maar zulke gevallen dienen netjes opgelost te worden en natuurlijk geen incasso erachter aan sturen als mensen een onterechte incasso weigeren 😉 .

Wat vinden andere hiervan?

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Het is vooral triest dat niemand van PR durfte om voor de camera te staan.

Het is toch niet normaal dat je fout erkend wordt als je belt, maar de klantenservice medewerker kan het niet voor je oplossen, wordt dus naar financiële afdeling gestuurd, en de zelfde afdeling stuurt dus de dossier door naar BOS ipv hun werk goed doen.

Het is net zo raar als die terug betalingen die weken of soms maanden behandeld tijd nodig hebben omdat de financiële afdeling aan het onderzoeken is.

Voor goed dat dit op TV komt, alleen miste ik wel wat informatie, je kunt als eerst ook bij het juridisch loket aanbellen, ze helpen je om een brief te schrijven en dat helpt meestal wel.
On-be-grijpe-lijk.

Leuke reclame, dus niet !!
Niet trek het internet helemaal leeg maar we trekken je portemonnee helemaal leeg...

Beschamend.
Reputatie 7
Badge +5
Ach ja dat zie je wel vaker dat ze niet verschijnen bij Kassa, ik persoonlijk vind het een zwaktebod.
Geen mea culpa van Tele2 op TV over de spooknotas
Maar goed is het nu eens aan de kaak gesteld, en wie weet leren ze er (ooit) eens van maar dan moeten ze het wel begrijpen 😁
Ach ja misschien winnen ze nog wel die

trofee.


Btw w.b. Friesian.
Reputatie 7
Badge +4
Er zijn helaas veel genomineerden, ook echt grote namen ertussen. Maar je kunt tot twee weken na een uitzending op een bedrijf stemmen.

Dit zijn de genomineerden tot nu toe:
→ KPN (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Ticketmaster (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Aldi (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Lidl (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Dynafix (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Crédit Agricole (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Tele2 (Kan niet meer op gestemd worden)
→ ING (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Rabobank (Kan niet meer op gestemd worden)
→ ABN AMRO (Kan niet meer op gestemd worden)
Maar wat vindt je van het door simnlru aangeven item @eric?

@Cypher w.b. geen idee wat je bedoeld daarmee maar ik ben nog wel een jaar vb. 😐
Reputatie 7
Badge +5
Ik had je al een tijd niet meer gezien Friesian en volgens mij heb je ooit gepost dat je er mee stopte maar goed dat is niet zo belangrijk.
Reputatie 5
Badge
eric schreef:

Er zijn helaas veel genomineerden, ook echt grote namen ertussen. Maar je kunt tot twee weken na een uitzending op een bedrijf stemmen.

Dit zijn de genomineerden tot nu toe:
→ KPN (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Ticketmaster (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Aldi (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Lidl (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Dynafix (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Crédit Agricole (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Tele2 (Kan niet meer op gestemd worden)
→ ING (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Rabobank (Kan niet meer op gestemd worden)
→ ABN AMRO (Kan niet meer op gestemd worden)



Hoi @eri, daar ging het niet over. Dat er meer genomineerden zijn was wel duidelijk.

Het ging over Tele2.
Reputatie 7
Badge +5
simnlru schreef:

eric schreef:

Er zijn helaas veel genomineerden, ook echt grote namen ertussen. Maar je kunt tot twee weken na een uitzending op een bedrijf stemmen.

Dit zijn de genomineerden tot nu toe:
→ KPN (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Ticketmaster (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Aldi (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Lidl (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Dynafix (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Crédit Agricole (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Tele2 (Kan niet meer op gestemd worden)
→ ING (Kan niet meer op gestemd worden)
→ Rabobank (Kan niet meer op gestemd worden)
→ ABN AMRO (Kan niet meer op gestemd worden)



Hoi @eri, daar ging het niet over. Dat er meer genomineerden zijn was wel duidelijk.

Het ging over Tele2.



En zo is het, maar je weet denk ik wel hoe dat gaat.
Afleidingen posten zodat het niet gaat waar het over hoort te gaan.
Maar we zijn weer ontopic @simnlru
simnlru schreef:

Naar aanleiding van een uitzending van Kassa: https://www.youtube.com/watch?v=Bw1Mp4PS9Ks blijkt Tele2 toch niet echt de beste provider van Nederland.

Wel jammer dat Tele2 niet in de uitzending zichzelf wou verantwoorden en pas na contact te hebben gehad met Kassa tot actie is gekomen om het goed op te lossen.

Ik heb zelf geen problemen met Tele2, maar zulke gevallen dienen netjes opgelost te worden en natuurlijk geen incasso erachter aan sturen als mensen een onterechte incasso weigeren 😉 .

Wat vinden andere hiervan?


Je moet dit als bedrijf niet willen.
Persoonlijk ben ik meer voor wordt een fout gemaakt los het dan op. Zorg dat medewerkers het via korte lijnen het kunnen oplossen en laat het niet escaleren.

Niet zeikstralen, geen juridische taferelen maar netjes oplossen. Een verkeerd woord is met geen vliegtuig in te halen.

Reageer