Tele2 gooit wat in je schoentje!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

104 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik heb helemaal niks ontvangen;)
Maar daar was het mij ook niet om te doen, daar mijn werkschoenen hard stinken, en de glazen bovenplaat van de eetkamertafel daardoor barstte,.
Het idee is best wel grappig, en toont aan dat een ieder natuurlijk een gratis presentje wel kan waarderen,..
@Karin303 ik begrijp je wat cynische opmerking wel, maar zo zit de mensheid nu eenmaal in mekaar en daar kunnen/willen we denk ik niks aan veranderen, het geeft i.d.d. wel iets om over na te denken.
Ikzelf blijf liever kritisch en realistisch, daar zijn klanten het meest bij gebaat om een en ander is van de andere kant te bekijken/lezen, wat niet altijd (denk ik) door de moderators in dank wordt afgenomen maar dat zij dan maar zo,..
Een kritische noot moet kunnen, ook juist daardoor kan een provider beter presteren.
Helaas zijn sommige wel erg hardleers,...:);)
Het was grappig bedoelt hoor Help 2014 en het moest rijmen hé.
Ik heb niets tegen verrassingen echt niet, integendeel, ik heb van Tele2 ook een telefoonhoesje en een handige reislader voor mobieltje ontvangen als verrasing enige tijd geleden. Ik vind zoiets leuk.
Ik hoop voor jou dat je de verrassing alsnog ontvangt. Ik was te laat om deel te kunnen nemen helaas.......

Groet Karin
Reputatie 4
Badge +3
Quibus schreef:

Toch nog binnengekomen vandaag en daar werd meteen de reden van vertraging duidelijk.
Echter lijkt het erop dat mijn cadeautje intact en compleet is en ik ben er erg blij mee!

De rijmpiet heeft overigens ook flink haar/zijn best gedaan. :D

Gelukkig is je cadeautje toch nog aangekomen!

Leuk om te lezen dat je er blij mee bent, Quibus! De complimenten voor de rijmpiet worden ook zeer gewaardeerd 😉
Reputatie 5
Badge +4
Hebben alle schoenzetters inmiddels hun presentje gehad? 🙂