Tele2 Forum

• 20 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 95 x bekeken

Reputatie 5
Badge
Hi allen,

Het forum van Tele2 is een ideale manier om onderling vragen en ideeën uit te wisselen. Zelf zit ik heel veel op het forum via mijn telefoon.

Wat ik mij wel afvraag is waarom er nooit een app is uitgebracht voor het forum of eventueel is ingebouwd in de MijnTele2 app. Ik denk juist dat dit al het forum nog toegankelijker maakt.

Dus hierbij een poll

Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit idee vinden.

Moet er een app komen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De site is responsive, dus past zich aan het beeldscherm van de gebruiker aan. Is prima zo.
Reputatie 7
Badge +5
Ik zeg nee, zit niet te wachten op nog een App erbij.
En misschien werkt het via tapatalk, ik zit op meerdere forums via die App, maar nog nooit dit Forum ermee gebruikt.
Reputatie 7
Badge +2
Ik zeg nee, zit niet te wachten op nog een App erbij.
En misschien werkt het via tapatalk, ik zit op meerdere forums via die App, maar nog nooit dit Forum ermee gebruikt.

Mee eens, zit zelf ook niet te wachten op een andere app.

Wat zou je met een app kunnen dat je via de website niet kan?

Eigenlijk kunnen veel van die "apps" vervangen worden door een goede website, alleen willen bedrijven dat je allerijl apps geïnstalleerd hebt omdat deze dan continu informatie willen verzamelen, een website kan dan alleen doen wanneer deze open is. Dat is ook de reden dat Facebook je links en rechts pusht om de app te installeren ipv gebruiken van de mobiele website.

Reageer