en
https://www.telecompaper.com/news/tele2-signs-deal-with-deutsche-telekom-global-carrier-to-support-roaming--1272505
Quote:
Stockholm – To secure great connectivity for roaming customers, Tele2 AB (“Tele2”) (Nasdaq Stockholm: TEL2 A and TEL2 B ) has signed an international signaling agreement with Deutsche Telekom Global Carrier. Starting mid-December, the new international signaling services will apply to all customers within Tele2’s footprint.
Volgens dit artikel betekend het dus dat Tele2 klanten gebruik gaan maken van het Telekom Deutchland (T-Mobile) roaming overeenkomsten vanaf midden december.
Zou een moderator dit kunnen beamen? zo ja is dit super nieuws!
Beste antwoord door Rena Chan
Wanneer je in het buitenland bent, moet een provider de verbinding tussen je telefoon in het buitenland en je provider leggen.
Zoals Eric zegt van de zomer was het raak en hadden alle Tele2 klanten last van een storing veroorzaakt door een andere provider die verantwoordelijk was voor de roaming verbinding tussen Tele2 gebruikers in het buitenland en hun thuis provider.
Nu hebben ze Telekom er bij gehaald, volgens Telecom paper zelfs als redundantie, dus mocht z'n storing weer plaatsvinden, kan Tele2 gebruikers sneller switchen naar een andere netwerk (voor zover dat niet automatisch gebeurt).
Van 4G is inderdaad geen sprake, dit is iets die bij Tele2 Nederland afspeelt.... Ik zou zeggen dat je de berichten te optimistisch gelezen hebt, maar nergens wordt 4G genoemd, zo ik ga er van uit dat je maar de keywords Telekom, Tele2 en roaming gezien hebt ?
Bekijk origineel bericht
Zoals Eric zegt van de zomer was het raak en hadden alle Tele2 klanten last van een storing veroorzaakt door een andere provider die verantwoordelijk was voor de roaming verbinding tussen Tele2 gebruikers in het buitenland en hun thuis provider.
Nu hebben ze Telekom er bij gehaald, volgens Telecom paper zelfs als redundantie, dus mocht z'n storing weer plaatsvinden, kan Tele2 gebruikers sneller switchen naar een andere netwerk (voor zover dat niet automatisch gebeurt).
Van 4G is inderdaad geen sprake, dit is iets die bij Tele2 Nederland afspeelt.... Ik zou zeggen dat je de berichten te optimistisch gelezen hebt, maar nergens wordt 4G genoemd, zo ik ga er van uit dat je maar de keywords Telekom, Tele2 en roaming gezien hebt ?