Technische dienst in het zonnetje

  • 28 January 2021
  • 2 reacties
  • 270 x bekeken

Hallo allemaal,

Op kerstavond 2020 viel er bij ons in de straat bij sommige bewoners internet uit. Zo ook bij mijn Schoonouders die hulpbehoevend zijn en hebben ook een alarmering van Eurocross. Jullie raden het al, ook deed dit het helaas niet. Nu hebben zij de mazzel dat wij boven hen wonen en een oogje in het zeil kunnen houden.  Een aantal keren contact gezocht met tele2 en na metingen bleek het modem niet te kunnen benaderen. Monteur van Tele2 geweest, en er moest iemand van de KPN bij komen. Dit is ook gebeurd en het ISRA punt is grondig nagekeken en zo ook in de meterkast in de straat.

Daar bleek het mis te zijn gegaan en waren een aantal poorten stuk! Ik heb mij laten vertellen dat het Nokia kaarten zijn die de data niet goed door konden zenden. Dus het modem deed het wel, maar geen gegevens te zien met opstarten van Internet. KPN zou een ticket maken en ik zou nog iets horen. Helaas niets vernomen. Na een omzwerving kwam ik bij de technische dienst terecht van Tele2. Eerst bij Jeroen en later bij Robin R. Na veel telefonisch verkeer en een check door Jeroen is het na een maand gelukt om door te dringen door de heren van Tele2 bij KPN en vanaf vanmorgen ging het lampje van telefonie branden en toen wist ik al genoeg. Robin R. had mij gisteren beloofd om het te fixen en dit niet meer met rust te laten. Het was namelijk een uitzonderlijk geval, dat hebben wij allemaal geweten 😉.  Nu wil ik Jeroen en met name Robin R. Heel erg hartelijk bedanken voor het geduld en luisterend oor om dit opgelost te krijgen. Ik vertelde hen ook dat ik er ook meer verstand van ging krijgen.

 

Jeroen en Robin R. Nogmaals bedankt hoe jullie te werk zijn gegaan en jullie weten hoe om te gaan met klanten! Ik kan het weten want ik werk namelijk ook voor een callcenter van een zorgverzekeraar.

 

Hierbij het zonnetje 🌞


2 reacties

Reputatie 7

Ontzettend top van je dat je jouw positieve ervaring hier deelt! Ik weet zeker dat een Tele2 moderator je bedankje wil overbrengen naar de heren.

Reputatie 6

Wat superleuk! Dat is zeker gedaan! :heart:

Enorm bedankt voor het compliment @bob.bottelier. De heren zullen daar ook van gaan (zonnen)stralen!  :sun_with_face:

Reageer