vraag

tarief

  • 17 februari 2020
  • 2 reacties
  • 98 x bekeken

Ik heb een abonnement van 5g  en 100 minuten voor twee jaar. 2,09 voor het bellen, 10,17 voor de dat, 2 korting. Ik heb gedurende een maand gewijzigd naar unlimited, en vooraf telefonisch gevraagd of ik daarna het oude tarief zou krijgen. Dat werd toegezegd maar nu is het tarief toch hoger, 2,-09 voor bellen, 12,17 voor data en 2 korting. Hoe zet ik dat recht?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Door weer even te bellen met de afdeling die je dit in eerste instantie had aangegeven?

Reputatie 7
Badge +1

Je kan in principe wijzigen binnen het tariefplan dat gold op moment van afsluiten van het abonnement. Weet je zeker dat je beide keren je bundel aangepast hebt en niet per ongeluk verlengd? In dat geval ga je namelijk over naar het nieuwe tariefplan.

Reageer