SUPER SUPER deal bij Tele2 in Den Haag

• 15 februari 2016
  • 16 reacties
  • 601 x bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Goldmember
  • 15519 reacties
Ze hebben de smaak te pakken bij Tele2.
Na afgelopen weekend Amersfoort, nu komend weekend in Den Haag opening van nieuwe winkel met 48% korting..

https://www.tele2.nl/winkels/den-haag/

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Badge +5
Ja, voor de eerste 100 exemplaren, de rest heeft pech.
Wel een beetje triest dat aantal hoor.
Ja ze hadden beter 10 exemplaren gratis weg kunnen geven, of zoiets? Oh wacht, nee, gewoon 24 GB en onbeperkt bellen uitgeven, met gratis toestellen en € 100 toegeven, dat zou pas een echte actie zijn!
Reputatie 7
Badge +5
Ik zou zeggen Siebel, onderhandel ff met ze..Je zit immers dicht bij de bron ;o)
Samsung wil nog wel eens €100,- aan je terug geven, dat was iig twee jaar geleden bij mij het geval.
24Gig vind ikzelf nogal overdreven, die krijg ik in een jaar nog niet opgesoupeerd.
Maar goed, mijn Smartphone is ook niet vastgegroeid aan mijn hand.
Badge +5
Een beetje actie had toch op zijn minst 500 klanten de aanbieding gegund of 1000.
Let wel het gaat hier maar om 48% korting en nog aansluitkosten rekenen ook.
Als Samsung iets aanbied dan meteen goed en voor alle klanten. Ik heb destijds ook 100 euro cashback ontvangen op een toestel.Heb er wel heel lang op moeten wachten
Openen van winkels levert wel altijd een voordeeltje op en trekt natuurlijk weer nieuwe klanten. Pas geleden werd er hier een ANWB winkel geopend. Rijen met wachtende mensen want je kreeg een gratis windstorm paraplu. Mensen gaan daar dan voor in de rij staan echt niet te geloven.........
Badge +5
Zijn nog de opvouwbare minder sterke versie ook van die Senz storm paraplu.

Heb laatst bij Bol de originele versie gekocht die niet opvouwbaar is en kreeg meer dan de helft korting :)
En niet in de rij gestaan, gewoon bij mij thuis gebracht.
Reputatie 7
Badge +5
Wat dat betreft weet Samsung wel hoe ze hun Smartphones aan de man moeten brengen, dan doen ze idd niet verkeerd.
En voor een paraplu ging ik ook niet in de rij staan, dan kocht ik er wel een.

Als Samsung iets aanbied dan meteen goed en voor alle klanten. Ik heb destijds ook 100 euro cashback ontvangen op een toestel.Heb er wel heel lang op moeten wachten
Openen van winkels levert wel altijd een voordeeltje op en trekt natuurlijk weer nieuwe klanten. Pas geleden werd er hier een ANWB winkel geopend. Rijen met wachtende mensen want je kreeg een gratis windstorm paraplu. Mensen gaan daar dan voor in de rij staan echt niet te geloven.........
Het is inderdaad maar € 480 euro korting op een bedrag van ongeveer € 1000 (iets meer, of iets minder, afhankelijk of je nieuwe klant bent). Daar kan natuurlijk veel meer af.

Ik bedoel, je betaald nu gespreid over 2 jaar € 520,- En het enige wat je ervoor terug krijgt is een toestel t.w.v. € 528 en 24 maanden abonnement t.w.v. €500.

Maar ik overdrijf, want met de huidige Samsung actie is het voordeel amper € 312,-, per abonnee. Dat is niet meer dan wisselgeld toch?
Ja inderdaad Cypher dat doet Samsung goed en daar heb je wat aan. Dan schaf je dat gewoon zelf aan en kiest er een abonnement bij wat je zelf kiest en wat aansluit bij jouw verbruik. Dan bespaar je echt!
Reputatie 7
Badge +5
Yup, peanuts.

Het is inderdaad maar € 480 euro korting op een bedrag van ongeveer € 1000 (iets meer, of iets minder, afhankelijk of je nieuwe klant bent). Daar kan natuurlijk veel meer af.

Ik bedoel, je betaald nu gespreid over 2 jaar € 520,- En het enige wat je ervoor terug krijgt is een toestel t.w.v. € 528 en 24 maanden abonnement t.w.v. €500.

Maar ik overdrijf, want met de huidige Samsung actie is het voordeel amper € 312,-, per abonnee. Dat is niet meer dan wisselgeld toch?
Ja Siebel inderdaad hoe kunnen ze het ervoor doen hé. Straks gaan die arme providers nog met verlies werken ook:)
Zoals dat natuurlijk al jaren het geval is. Gelukkig voor hen dat er maar weinig klanten die 24GB echt verbruiken. Stel dat 3 klanten elk 8GB verbruiken en toch elk een abo nemen van 24 GB wat heb je dan verdient?
@Karin303

Andere discussie, (minder ridicuul), maar wist je dat mensen met een hogere bundel relatief veel meer uit hun bundel gebruiken, dan mensen met een kleinere bundel? Dit komt doordat mensen vaak bewust voor een grotere bundel kiezen.

(Ikzelf zit gemiddeld overigens op zo'n 20 GB per maand, maar altijd een zwaar verbruiker geweest. Youtube op HD, iedere dag een paar uur muziek luisteren op maximale kwaliteit, etc. etc. Ga nooit op WiFi (teveel moeite, te onveilig en meestal langzamer)
Jij hoort bij de uitzonderingen denk ik. De groep mensen die bewust voor een grote bundel kiezen zullen uiteraard relatief veel meer uit hun bundel gebruiken dan iemand met 1GB dat snapt een kind. Maar de doorsnee klant verbruikt gemiddeld 5GB en houdt daar dan maandelijks nog aan over
En die doorsnee klant koopt dus ook geen 24GB bundel 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Dan ben ik al de 2e uitzondering die je tegenkomt...
Deze week geupgrade.. Gewoon niet omdat ik 24 GB ga gebruiken, maar omdat het verschil tussen 8 of 24 GB niet zo duur was.
Je gaat het dus niet gebruiken maar omdat het verschil in prijs niet zo groot is neem je het maar? Waarom is het verschil in prijs dan niet zo groot? Weet Tele2 misschien dat de meeste klanten denken zoals jij? Alle beetjes helpen