beantwoord

SMS na gemiste oproep uitschakelen

  • 20 January 2021
  • 3 reacties
  • 755 x bekeken

Ik krijg heel veel telefoontjes van malafide (criminele) organisaties. Deze neem ik niet aan en worden ook mooi stilgehouden om mijn telefoon omdat ik dat ingeschakeld heb voor onbekende bellers.

Nu krijg ik wel van elke “gemiste” oproep een SMS. Dit is bloed irritant en ik kan nergens vinden bij TELE2 hoe ik dat uit kan zetten.

Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten? 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 21 January 2021, 01:08

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

Ga naar Mijn Tele2→ abonnement→ voicemail instellingen→ gemiste oproep sms.

Thanks pipodeclown, het is gelukt. Dat scheelt toch een hoop smsjes opruimen steeds. Nou moeten ze alleen nog iets verzinnen om al die telefoonnummers te kunnen achterhalen en te blokkeren. Maar dat zou naar mijn verwachting niet mogelijk zijn. Het is wel hoogst irritant!

Reputatie 7

Criminelen gebruiken meestal tijdelijke 06 (prepaid) nummers of buitenlandse nummers. De onbekende nummers zijn vaak van verzekeraars, incassobureaus en andere grotere instanties. Neem eens op en als het om verkoop gaat moeten ze je doorverbinden met het bel me niet register. Dat register helpt echter niet tegen alle telefoontjes, want onderzoeken en partijen met een bestaande klantrelatie mogen je evengoed bellen.