vraag

schadelijke straling

• 28 november 2018
  • 13 reacties
  • 997 x bekeken

Zijn er meer mensen die zich bewust zijn van de (mogelijk) schadelijke gevolgen voor de gezondheid van electrosmog? Dus 3G, 4G, 5G, wifi etcetera? En ook bezwaar willen maken tegen de komst van 5G? Hier sowieso een link naar wetenschappelijke info en een petitie. http://www.verminder-electrosmog.nl/

13 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Straling brengt moleculen in beweging, des te hoger de frequentie des te harder gaan ze trillen.
Je hersenen bestaan voor een groot deel uit water, dus....
Maar ik heb daar een remedie voor, zie foto ?

Ghe he ?
Reputatie 6
Badge +1
Welke Handys zijn eigenlijk geschikt voor 5g. We moeten ons op tijd voorbereiden. We willen natuurlijk de eersten zijn bij tele2 mobile
Reputatie 7
Badge +5
Geeneen op het moment.

https://www.androidplanet.nl/nieuws/5-vragen-over-5g-in-nederland/

Dan wordt het nieuwe Smartphones kopen, thats good for the business.
Straling brengt moleculen in beweging, des te hoger de frequentie des te harder gaan ze trillen.
Je hersenen bestaan voor een groot deel uit water, dus....
Maar ik heb daar een remedie voor, zie foto ?

Ghe he ?
Dank voor je reactie, hij is echt grappig. Je zit er niet zo ver naast met die alufoliebescherming. Volgens Rudolf Steiner zijn natuurvezels en met name Turfmolmvezels heel goed tegen straling. zie verder www.nulpuntenergie.net met ideeen hoe je te beschermen. In wezen hebben wij in ons dichtbevolkte land nl helemaal geen krachtige 5 g frequentie nodig omdat we met zijn allen al een groot netwerk zijn!
Reputatie 7
Badge +5
Dat zeg jij dat we dat niet nodig hebben, blijkbaar weet je dan niet dat een snelle verbinding nodig is bij bv de toekomst van autonome voertuigen.
Of bv het internet of things waarbij alles met elkaar verbonden is.
Het is de toekomst en de genie is dadelijk out of the bottle, het heeft veel potentie en is nodig in de vaart der volkeren.
Kom maar op met die 5G, dan trekken we bij Tele2 het internet echt helemaal leeg ?

Verder hoef ik niet door jou betuteld te worden, je mag wat mij betreft je gal ergens anders spuwen.
Reputatie 6
Badge +1
Vroeger waren het de heksen, daarna de magnetrons en nu hebben ze weer een nieuwe donkere kracht gevonden.
Reputatie 7
Badge +5
Idd may the force be with you, dat hebben we blijkbaar nodig als 5G uitgerold wordt volgens de topicstarter.
Dat zeg jij dat we dat niet nodig hebben, blijkbaar weet je dan niet dat een snelle verbinding nodig is bij bv de toekomst van autonome voertuigen.
Of bv het internet of things waarbij alles met elkaar verbonden is.
Het is de toekomst en de genie is dadelijk out of the bottle, het heeft veel potentie en is nodig in de vaart der volkeren.
Kom maar op met die 5G, dan trekken we bij Tele2 het internet echt helemaal leeg ?

Verder hoef ik niet door jou betuteld te worden, je mag wat mij betreft je gal ergens anders spuwen.

Vooruitgang en techniek is prima, maar kan met de nodige research en aanpassingen heel goed schadevrij gebeuren. Blind ergens ingaan is nooit slim gebleken.
Idd may the force be with you, dat hebben we blijkbaar nodig als 5G uitgerold wordt volgens de topicstarter.
wij zijn zelf die force en horen daarom ook zelf verantwoordelijkheid te nemen door de schadelijke gevolgen voor ons dna met de nodige maatregelen te voorkomen.
Reputatie 6
Badge +1
Dan heb je geluk met de brexit. Kun je daar je DNA verspreiden. Daar komen we dan niet meer met onze gevaarlijke Handys. Mijn moeder wilde ook geen van magnetron bestraald eten. Ieder zijn ding. Zij kon niet naar Engeland verhuizen daarvoor. Jij wel. Succes ermee.
Reputatie 7
Badge +5
Ach ja een mutatie in je DNA kan ook zo zijn voordelen hebben, kijk maar naar de X-Man.
Ik wil wel een rondje kunnen vliegen en zo 😁
Reputatie 6
Badge +1
Misschien gaan ze wel aan de andere kant van de weg rijden.
Reputatie 7
Badge +5
Aan de goede kant bedoel je (wink) in the U.K. dan hè.

Reageer