Retro: Nokia 3310

• 27 februari 2017
  • 11 reacties
  • 993 x bekeken

Reputatie 7
Badge +5
Vroeger kon je deze telefoon tegen een muur gooien, nieuw hoesje en hij deed het gewoon.
Zal nu wel anders zijn maar toch leuk dat hij terug is, de Nokia 3310.
Kost trouwens maar €49,-

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Ik denk dat ik hem voor de gein ga aanschaffen om te kijken hoe hij voelt 😛 In mijn auto heb ik nog de " echte " 3310 liggen voor noodgevallen met een simpel pre-paid kaartje. Zou echt leuk zijn als deze dezelfde kwaliteit heeft! 😃
Reputatie 1
maar kun je ook bellen en smsen en internetten via het netwerk van tele2 ,
ik wil er wel 1 aanschaffen
Reputatie 7
Badge +5
Gsm/cdma (2G) heel beknopt dus.
Geen wifi etc, maar wel blue tooth.

Kijk maar zelf.

http://m.gadgets.ndtv.com/nokia-3310-2017-4026

Het zal dan denk ik gastgebruik worden van T-Mobile via Tele2.
Reputatie 5
Badge +2
Het zou handig zijn als ze ook wifi kunnen ondersteunen. 3G is wat dat betreft al ideaal. Ik denk dat deze telefoon meer gebruikt gaat worden door mensen met een niet al te groot budget of een back-up telefoon. Aan de andere kant zou het mij niet zoveel uitmaken 😛 Zolang de kwaliteit in de buurt komt van het origineel ben ik al een fan. Mijn allereerste mobiele telefoon was een Nokia 3310 en deze doet het inmiddels 13 jaar later nog steeds! 😃
Reputatie 1
Het zou handig zijn als ze ook wifi kunnen ondersteunen. 3G is wat dat betreft al ideaal. Ik denk dat deze telefoon meer gebruikt gaat worden door mensen met een niet al te groot budget of een back-up telefoon. Aan de andere kant zou het mij niet zoveel uitmaken 😛 Zolang de kwaliteit in de buurt komt van het origineel ben ik al een fan. Mijn allereerste mobiele telefoon was een Nokia 3310 en deze doet het inmiddels 13 jaar later nog steeds! :D

geen wifi en 2 g ....
dus geen whatsapp , dat laatste was handig geweest maar hoeft van mij niet zo ,ik wil hem als toestel erbij , ff snel de deur uit en de 3310 mee..... ik wil wel de matte ... ik vind dat glimmende meer voor kids ..... en die wilen hem vast niet haha
Reputatie 7
Badge +5
Het zou handig zijn als ze ook wifi kunnen ondersteunen. 3G is wat dat betreft al ideaal. Ik denk dat deze telefoon meer gebruikt gaat worden door mensen met een niet al te groot budget of een back-up telefoon. Aan de andere kant zou het mij niet zoveel uitmaken 😛 Zolang de kwaliteit in de buurt komt van het origineel ben ik al een fan. Mijn allereerste mobiele telefoon was een Nokia 3310 en deze doet het inmiddels 13 jaar later nog steeds! :D

geen wifi en 2 g ....
dus geen whatsapp , dat laatste was handig geweest maar hoeft van mij niet zo ,ik wil hem als toestel erbij , ff snel de deur uit en de 3310 mee..... ik wil wel de matte ... ik vind dat glimmende meer voor kids ..... en die wilen hem vast niet haha

Maar dan kunnen ze wel snake spelen hé, haha 🙂
Reputatie 5
Badge +2
Snake!! Hoeveel uren ik dat wel niet heb gespeeld... :8
Reputatie 4
Badge +3
https://playsnake.org/ 🆒
Badge
En naast de voordelen van Snake en (niet te vergeten!) Polyfone ringtones is het ook wel eens lekker om niet in die digitale wereld te zitten en een 'balans-dag' te hebben in het leegtrekken van het internet! Om te smsen met een T9-functie 😳 heerlijk!
Reputatie 4
Badge
Een leuke zet om de 3310 een nieuw leven in te blazen! Ik hoorde gisteren dat er wel apps voor Facebook en Twitter op komen, maar dat whatsappen niet gaat lukken. Juist het whatsappen is dan wel iets dat ik zou missen.
Reputatie 5
Badge
Ideaal nu het festivalseizoen voor de deur staat.
Je dure smartphone thuis laten liggen en deze eye-catcher meenemen.