vraag

Redeem geen geld ontvangen!

  • 9 november 2019
  • 1 reactie
  • 143 x bekeken

Ik heb een tijdje terug mijn telefoons ingeruimd bij Redeem. 10 oktober kreeg ik een sms waarin stond dat het bedrag was goedgekeurd en dat ik het bedrag binnen 4 werkdagen kon ontvangen. Echter zijn we een maand verder en heb ik het bedrag nogsteeds niet ontvangen. Ik heb Redeem inmiddels drie keer gemaild naar Redeem. Zonder resultaat. Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen? Of mogelijk een oplossing hebben gevonden? 


1 reactie

Reputatie 5
Badge

Hoi Melanie.hh, welkom op onze Tele2 community. 

 

Het idee achter Redeem is goed,  zo werken wij samen tegen verspilling van bruikbare telefoononderdelen. Bedankt voor het opsturen van jouw toestel.

Vervelend dat Redeem niks meer laat horen en nog geen geld heeft overmaakt binnen de beloofde tijd. Ik merk dat het in sommige gevallen langer duurt dan de vier werkdagen die zij beloven, maar uiteindelijk wordt er uitbetaald. 

 

Om voor jou uit te zoeken wat de status is van jouw betaling heb ik jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
 

Reageer