Redeem geen geld ontvangen

• 27 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 252 x bekeken

Ik heb een aantal weken geleden mijn telefoons ingeleverd bij redeem. Hiervan heb ik op 10 okt een bevestiging mail gekregen. Het geld zou 4 werkdagen later op mijn rekening staan. Echter is dit niet gebeurt. Ik heb redeem geprobeerd te mailen en te bellen. Helaas zonder resultaat. Ik heb gezien dat dit probleem bij andere mensen wel is opgelost. Graag zou ik dit probleem ook opgelost willen hebben. 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bij andere mensen is het opgelost nadat ze extra geduld hadden getoont. Tele2 kan niets inzien in de administratie van Redeem. Die werken dus langzaam, komen soms afspraken niet na, maar uiteindelijk zie je berichten van mensen die dan hun geld krijgen. Geduld dus, of mailen met Redeem.

Reputatie 4
Badge

Hi @Melanie.hh, het duurt soms inderdaad langer dan we hadden gehoopt voordat je het geld krijgt. Ik was wel benieuwd of je inmiddels een update hebt gehad. Wil je het mij laten weten? Thanks!

Ongeveer een twee weken een bericht gekregen van Redeem dat ze er nog eens naar zouden kijken. Geld nog niet ontvangen @Rox van Tele2 

Reputatie 4
Badge

Ongeveer een twee weken een bericht gekregen van Redeem dat ze er nog eens naar zouden kijken. Geld nog niet ontvangen @Rox van Tele2 

Thanks voor de update. Heb je in de tussentijd nog contact met Redeem gehad?

Ja ik heb nog geprobeerd te mailen. Hier is niet op gereageerd @Rox van Tele2 

Reageer