vraag

redeem betaald niet uit

• 4 maart 2020
  • 2 reacties
  • 101 x bekeken

Tele2, 

na het aflopen van mijn abbonement heb ik mijn oude telefoon opgestuurd naar redeem. Direct bevestiging ontvangen en akkoord dat ik de afgesproken 197 euro zou krijgen overgemaakt… dit was een week geleden en zowel redeem als dynafix zijn niet bereikbaar en ik ben echt radeloos. Ik had dit echt nodig en anders had ik dit ergens anders gedaan. Please help me om het op te lossen want ze reAgeren op geen enkele mail 

2 reacties

De vier dagen van Redeem zijn zeer overdreven, het duurt heel vaak langer. Wacht nog een of twee weken af en als er dan nog geen reactie is plaats een vervolg op dit topic dan zal een moderator proberen wat er aan te doen is. Lees ook de vele topics met Redeem in de titel.

De vier dagen van Redeem zijn zeer overdreven, het duurt heel vaak langer. Wacht nog een of twee weken af en als er dan nog geen reactie is plaats een vervolg op dit topic dan zal een moderator proberen wat er aan te doen is. Lees ook de vele topics met Redeem in de titel.

Ja lees hier vooral dat het soms maanden verder nog niks is dus heb nu al spijt om hier vertrouwen in te hebben omdat tele 2 hier zo mee adverteerd.. had anders zeker mijn telefoon niet naar dit bedrijf gestuurd..

Reageer