vraag

puur de kosten van je mobile telefoon onduidelijk ?

• 14 februari 2016
  • 8 reacties
  • 303 x bekeken

Reputatie 1
ik zit te lezen en zie dit voorbij komen : http://www.telegraaf.nl/binnenland/25199286/___Telefoonproviders_massaal_in_de_fout___.html

nu weet ik niet of dit ook geldt voor tele 2 ......

ben ik nu simpel of weet iedereen dat je smartphone afschrijving iedere maand gewoon bij je rekening zit die je krijgt??
of zijn er nog mensen die denken dat de telefoon echt gratis is ?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Tegenwoordig wordt de prijs van toestel.apart vermeld.
Ook wordt de prijs vermeld die je gaat betalen nadat je toestel geheel is betaald na einde contract.
Tele2 lijkt dit goed te doen:

Precies zoals Karin303 zegt.
Reputatie 7
Badge +5
Daar wil ik even op inhaken omdat binnenkort mijn abo afloopt, en ik op de S7 aan het wachten ben.
Samsung houd mij (en anderen) op de hoogte wanneer hij uitkomt, dat gaat de black box open (reclame stunt van Samsung)
Nu wil ik dus mijn abo doorlaten lopen, en hem nog niet verlengen totdat de S7 uit komt.
Mijn Telefoon is dan afbetaald, alleen heb ik er destijds niets voor bij hoeven te betalen.
Die splitsing bestond toen nog niet dacht ik, en vraag mij af hoe dat dan gaat.
Minder betalen, of dat het hetzelfde blijft.
Wie het weet mag het zeggen, de Moderator's van Tele2 included ofcourse.
Reputatie 2
Badge
ALs de splitsing nog niet bestond betaal je gewoon de maandelijkse kosten die je nu betaalt, misschien zelfs meer omdat er misschien kortingen op staan die na 24 maanden vervallen.
Bovenstaande is een aanname natuurlijk, ik ken je abonnement niet.
Hoi Cypher

In dat geval kun je beter verlengen naar een maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement want anders blijf je de volledige prijs betalen en vervalt een eventuele korting.
Is er veel verbetering in de S7?
Zo ja wat is er vernieuwd?

Groet
Karin
Reputatie 7
Badge +5
Ik heb idd kortingen, maar ook de 4G verdubbeling.
Vraag mij dan ook af of ik die kwijtraak na verlengen?
Kan dan wel overstappen op een sim only die maandelijks opzegbaar is, en wachten op de S7
Want ik ben natuurlijk niet van plan om de hoofdprijs te betalen (meer dan ik nu betaal) omdat de telefoon in mijn ogen na de looptijd afbetaald is.
De kortingen laten vervalen zou ook niet echt slim zijn.
Ik weet ook niet wat voor interessante aanbiedingen ze hebben voor vaste klanten.

@Karin, ik was aan het typen toen jij dit poste.
Blijkbaar hadden we dezelfde gedachte (great minds think alike ;o)
Hier zijn de specs van de S7, even wat naar beneden scrollen en daar wordt het uitgelegd, O.S. is Android 6.0

http://www.androidplanet.nl/samsung/galaxy-s7/

Zou graag willen dat een Moderator van Tele2 reageert, en mij dit even uit kan leggen.
Reputatie 7
Badge +4
Als je verlengt naar een nieuwe SIM ONLY, dan krijg je dus de nieuwe prijzen met bijbehorende voorwaarden.
Dus geen dataverdubbeling meer, je moet dus de databundel nemen die nu wordt aangeboden. Gelukkig is de prijsstelling van de nieuwe sim only's beter dan de oude...

Dus b.v. 1 GB (4G) data + 100 min = 11 euro en maandelijks opzegbaar.
Reputatie 1
ik heb dus 200 min bellen/sms en nu 1000 mb bij een actie abo van 2 jaar a 20 euro in de maand ( 8euro telefoon,12 euro bellen/sms,1000mb (verdubbeld van 500mb)
5 mei is die 2 jaar om....
dus als ik niets verander wordt mijn rekening automatisch....12 euro? de telefoon (8 euro is dan afbetaald)
en zo behoud ik mijn nummer en ken ik per maand opzeggen???
en wat is voordeel van verlengen?
ik zie dat echt niet aangezien je bij een nieuw abo ook je oude nummer mee kunt nemen ,blijft het voordeel alleen over..... de aansluitkosten die je niet hoeft te betalen bij een verlenging ,

toch....? 😃