PRIMEUR: De Jeugd van Tegenwoordig als bejaarden in onze nieuwste commercial!

• 19 april 2016
  • 14 reacties
  • 7557 x bekeken

Badge +5
  • Oud Moderator
  • 1126 reacties
De mannen van De Jeugd van Tegenwoordig zijn als oude mannetjes te zien in onze nieuwste commercial. Na de samenwerking met Lil Kleine en Ronnie Flex, is het nu de beurt aan deze boys. Ook hebben de 3 artiesten de begeleidende muziek voor de reclame gemaakt.

De ouderen van tegenwoordig, zijn de jeugd van tegenwoordig. Dat is wat wij duidelijk willen maken. Want zo blijkt: het dataverbruik van beide leeftijdsgroepen is hetzelfde. Willie Wartaal en zijn vrienden Vjéze Fur en Faberyayo zijn in de commercial 40 jaar ouder gemaakt, om duidelijk te maken dat ouderen van tegenwoordig net zoveel online zijn als jongeren. Of je nou de hele dag kattenfilmpjes bekijkt of urenlang Snapchat, met onze bundels kan het allemaal!

Niet omdat het moet..

En? Wat vinden jullie ervan? :D

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Badge +4
Gruwelijk! 😃
Reputatie 6
Badge +5
🆒 wat een eindbazen
🆒 wat een eindbazen

Hoi

Tot mijn grote vreugde las ik ergens dat Tele2 een campagne zou beginnen om ouderen ook van hun diensten gebruik te laten maken.
Een goed streven dacht ik nog want als vrijwilliger bij cursussen voor ouderen weet ik dat ouderen ook steeds vaker een tablet en smartphone gebruiken en de pre paid afschaffen..
Ouderen smijten meestal niet met geld en zijn best geinteresseerd in voordelige abonnementen en aanbiedingen van providers..
.Leuk dus dat Tele2 zich gaat richten tot de grote vaak vergeten groep ouderen dacht ik nog.

Maar......gisteren zag ik de TV reclame
en ik schrok!!!!

Is dit het beeld wat Tele2 heeft van de oudere mens en denkt Tele2 dat deze reclame zal leiden tot het massaal aanschaffen van abonnementen door senioren bij hun bedrijf?

Sorry, ik vind de reclame weerzinwekkend, respectloos en beledigend voor de grote groep senioren die serieus proberen de weg te vinden in dit digitale tijdperk waarin ze niet zijn opgegroeid .
Deze schreeuwerige reclame zal hen echt niet aanspreken maar eerder afschrikken.
Zeg eens eerlijk, zien jullie jongeren je ouders zo?

De tips die Tele2 elders geeft vind ik veel zinvoller en nuttiger.
Waarom niet een reclame in deze trant gemaakt ?

https://www.tele2.nl/mobiel/telefoons/senioren/

Groet Karin (73 jaar)
Hoi Karin,

Ik denk dat je de 'campagne voor ouderen' niet te serieus moet opvatten. De acteurs/ Jeugd van tegenwoordig is ook niet echt aansprekend voor de 60+ doelgroep.

Helaas ben je één van de weinige senioren die daadwerkelijk mee komt met nieuwe telecom ontwikkelingen.
Hoi Siebel

Dat denk ik toch niet dat ik de enige ben die daadwerkelijk meekomt met de nieuwe telecom ontwikkelingen.
Enig idee hoeveel leden Seniorweb heeft? Enig idee hoeveel senioren bezig zijn met cursussen om vertrouwd te raken en dat intussen dankzij die cursussen al zijn met de digitalisatie?

Ze zijn zich echt wel bewust dat het in deze tijd broodnodig is over mail, internet en mobiele telefoon te beschikken omdat alles steeds meer geautomatiseerd wordt/is.

Heel veel Senioren bezitten smartphones en tablets en er is echt wel behoefte bij hen aan goedkope abonnementen zoals deze worden aangeboden door Tele2
Heel jammer dus dat Tele2 hier in deze reclamespot de plank helemaal mis slaat en gemeend heeft de senioren op dezelfde manier te benaderen als ze doen met de jeugd en dat waarschijnlijk ook in hun correspondentie naar hen zal blijven doen.

Siebel, ik neem deze ouderen campagne niet echt serieus, dat doe ik met geen enkele campagne van Tele2 omdat ik ze een klein beetje ken, maar ik ken ook mijn leeftijdgenoten en weet zeker dat dit hen absoluut niet zal aanspreken

Vraag me serieus af waarom er niet gewoon een leuke aantrekkelijke campagne kon komen.

Groet

Karin
Voor de doelgroep (leeftijdsklasse: fans van JvT) denk ik dat het wel degelijk een aantrekkelijke campagne is 🙂 In de lijn van Lille Kleine en ronnie Flex.

(Ook allemaal niet mijn smaak, maar ik begin kennelijk ook een oude vent te worden... 🆒 )
Je maakt dus een campagne voor ouderen die aantrekkelijk is voor de fans van JvT? logisch ja......niet omdat het moet etc.....
Eerlijk gezegd. Ik zag de reclame en dan ben ik het eens met Karin303.
Alleen al die gozer met pannekoek in zijn snufferd, nee slechte keuze... Ik vraag me af of je hiermee niet mensen naar een andere provider beweegt...
Niet omdat het moet maar omdat het kan !
Persoonlijk vind ik de commercials met die kerel van Telf@rt veel geiniger.
🙂
Ik denk Friesian dat Tele2 een provider is voor de jeugd en dat beter maar kan blijven ook.
Ouderen zijn denk ik sowieso beter af bij providers waar ze terecht kunnen met hun vragen en waar rekening wordt gehouden met hun wensen en behoeften.
Welliswaar 6 maanden terug naar als 79 jarige moet ik toch zeggen Afschuwelijk deze reclame.
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt voor je feedback. Inmiddels hebben we een nieuwe 🙂
Heb je die al gezien?

🆒
En dit is ook weer bedoelt als campagne voor ouderen? Ik heb de reklame gezien Ben en ik hou het maar voor gezien.
Leuk voor de jeugd..........
Als ik Tele2 zou zijn wat ik niet ben, Ben, dan zou ik eens een ander pr reclamebureau uitproberen. ER zijn tal van leuke commercials zoals dat vrouwtje dat haar auto verkoopt, zit wel snor denk je en springt met de auto over een brug, die geinige gozer van telfo*t. Wat ik wil zeggen...houd het leuk, bouw er een klein beetje humor in maar houd het eenvoudig. Al die poespas van nu.....nee.
Reputatie 7
Badge +4
Ik snap dat dansje ook niet echt... Ook niet voor de jeugd, mijn kinderen zappen nu gewoon weg als ze dit voorbij zien komen. Wat een flauwekul in die sauna.