opgelicht indentiteitsfraude mobiele abonnementen

  • 26 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 263 x bekeken

beste tele2,

 

ik ben geen klant bij jullie maar in december 2019 was er ruim 1100 euro van mijn rekening afgeschreven. Ik heb contact met jullie gehad en met mijn bank en heb toen het geld gestorneerd dat jullie hadden afgeboekt. Het bleek om meerdere abbonementen te gaan die waren afgesloten op mijn naam. Als ik jullie bel lijkt er niemand te zijn die mij kan helpen daarom vraag ik het hier;

 

Ik vraag me af wat er eigenlijk is gebeurd met deze case? Hoe konden jullie zomaar zoveel geld van mijn rekening afschrijven? Als ik de dupe ben van identieteitsfraude oid zou ik dat natuurlijk graag even weten? Tot nu toe heb ik niets van jullie vernomen.. 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Facturen verdwijnen niet zomaar. Heb je aangifte gedaan van fraude? Anders loop je het risico dat er straks een incassobureau zich meldt bij je.