beantwoord

Opgelicht app op je telefoon

  • 30 April 2021
  • 2 reacties
  • 126 x bekeken

Nu ik toch sinds lange tijd niet op het forum te zijn geweest maak ik ff een topic.

Omdat ik ook slachtoffer ben geworden van oplichting en er sinds de corona maatregelen meer mensen thuis zijn gaan werken. En omdat er ook steeds meer oplichting gebeurt met steeds meer geraffineerd psychologische spelletjes ben ik benieuwd of er meer mensen zoals ik de app Opgelicht!! op de telefoon hebben. ​​​​​​​​​​

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 30 April 2021, 14:40

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Thanks voor de tip @Friesian 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Friesian,

Tof dat je weer terug bent en met een interessant topic! Ik had deze app nog niet maar ik heb ‘m wel meteen geinstalleerd. Het kan natuurlijk nooit kwaad om extra goed ingelicht te zijn over frauduleue praktijken. Bedankt voor de tip!


Het probleem met online fraude is dat er steeds weer nieuwe technieken worden verzonnen, het is bijna niet te stoppen. Ik weet wel dat wij en alle providers in Nederland echt ons best doen om dit tegen te gaat. Het is een waterbed-effect, als we een bepaalde methode de kop indrukken dan is snel weer iets nieuws. We hebben een topic op de Community met tips hierover: 


Super vervelend natuurlijk dat je te maken hebt gehad met oplichters, dat is echt verschrikkelijk. Als ik iets niet vertrouw dan klik ik sowieso nooit op de links. Meestal zoek ik het dan op op het internet en vind je snel meldingen van fraude. Het is altijd oppassen online!

Reageer