vraag

OPD slecht gedrag en klantvriendelijk

• 11 mei 2018
  • 6 reacties
  • 306 x bekeken

OPD onvriendelijk

Naar het verlengen van mijn Abonnement met nieuw toestel, en leverafspraak gemaakt met OPD. Zo ver zo goed, nu komt volgend dag de koerier langs om de bestelling af te leveren. Hij belt aan de voordeur, ik doe vervolgens open er komt gen goede morgen of middag dit is al een slecht zaak. Hij laat hier ook nog niet weten wat hij komt doen, gezien er geen bedrijfskleding draagt is dit ook niet per se duidelijk ondanks dat ik hem verwacht heb. Hij vraagt er meteen naar mijn ID kijkt kort en zegt vervolgd klopt niet en loopt in vervolg gewoon weg. Naar 2. keer vragen wat er niet klopt geeft hij eindelijk aan, dat mijn voornaam niet op het pakket staat. Dit is er geen manier van werken en alles andere dan klantvriendelijk. In vervolgens met Tele 2 gebeld om dit aan te geven, hier word er medegedeeld dat hun binnen 2 dagen contact opnemen. Naar 3 dagen is dit nu eindelijk gebeurt kijgen hoe het dit keer verloopt. Nu vraag ik mij 2 dingen af?
Hoe kan het dat de gegevens niet kloppen ondanks voorgaande contract met zelfde ID is afgesloten.?
Nu punt klantvriendelijkheid koerier.
1. Geen goedemorgen of middag
2. Zich zelf niet voorstellen bij het niet dragen van duidelijk werkkleding
3. Onbeschaafde gedraag chauffeur
4. Op het eerst geen exacte uitkomst willen geven.
5. Gewoon weglopen.

Nu nog effe afwachten hoe 2e afspraak gaat verlopen. !!!
Nu werk ik zelf binnen de logistiek sector, en deze chauffeur slaagt er helemaal nergens op.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi Ascard,

Welkom op het forum van Tele2,
Dit is zeker niet leuk om te lezen, en ook niet wat we verwachten van de bezorgdienst,
Ik hoop van harte dat de 2de afleveringspoging naar wens verloopt,
Kun je me hiervan op de hoogte stellen?

Fijn weekend,

Arjan
2e poging zal morgen plaats vinden, ben er zelf benieuwd naar. En ja ik gaan uw op de hoogte houden.
Reputatie 6
Badge
Hoi Ascard,

IK zie dat je toestel is geleverd ,
Is het nu wel naar wens verlopen?

Groet Arjan
Best Arjan,

ja de aflevering is deze keer wel gelukt, en is er bovendien netjes afgelopen. Waar ik wel versteld van staan dat de het label op de doos hetzelfde blijkt de zijn. Dus ik begrijp er niet echt waarom het eerste keer niet lukte. Dit gezien zelfde gegevens op het label staan.
Reputatie 6
Badge
Hoi Asgard,

Dat zou je kunnen vragen aan de OPD,

Ik wens je veel plezier met je nieuwe phone,

Fijn weekend

Arjan
Bedankt zelfde toegewenst.