Omdat het NIET kan (tele2 moeheid2)

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

35 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
ilovemijnprovider schreef:

Dus hoeveel mogelijkheden hebben we nog ? Een helpdesk waar telefoon nummer onvindbaar lijkt te zijn.

ik zit zonder klantenservice telefoon hoe concreet wil je het hebben?

Is dat wat je zoekt?
Reputatie 1
Kijk en dat bedoel ik dus met je kortzichtigheid en gewoon slecht lezen. Pro tele2 klantenservice slaafje. kan niet anders, of het is dommigheid
Ik zit zonder internet en in buitenland en dan kom je bijdehand met bing aanzetten.
Het staat toch echt duidelijk in eerste post.
Ook staat er nog bij : hotspots niet zo normaal zijn (voor je daar mee kom) als in nederland.

Kijk en zo kan de helpdesk nog heel wat informatie eruit halen (concreet) waar ze wat mee kunnen....

Ik trek een fles wijn open.... ik ben er klaar mee.
Reputatie 5
Badge
Laten we maar stoppen met modder gooien.
TS gaat het niet eens worden met de oplossing die geboden is, dus kunnen we je het best verwijzen naar het klachtenformulier.
Klik

Topic sluiten zodat dit niet escaleert. Daar komt alleen maar narigheid van.
Reputatie 1
Ja maar dat is JUIST het probleem.... "ts gaat het niet eens worden met de oplossing die geboden is."

Het is GEEN oplossing !

En jij bepaald toch niet of topic gaat sluiten ?
Jij bent toch niet de gerechtigd om te vragen om topic te sluiten? Dat is de wereld op z'n kop.
gewoon niet reageren.
Reputatie 5
Badge

Ja maar dat is JUIST het probleem.... "ts gaat het niet eens worden met de oplossing die geboden is."

Het is GEEN oplossing !

En jij bepaald toch niet of topic gaat sluiten ?
Jij bent toch niet de gerechtigd om te vragen om topic te sluiten? Dat is de wereld op z'n kop.
gewoon niet reageren.

Het is begonnen met een verbindingsklacht, misinformatie en geclaimde verstoppertje spelen van het Klantenservice nummer.
Deze zijn beantwoord/dismissed en daaruit is het volledig ge-escaleert.

Maar even een printscreen van de misinformatie.
het niet kunnen vinden van het nummer is onzin. Of je bent aan spec savers toe of je hebt een cursus internetgebruik nodig.

Je naam is veranderd met geldige redenen, 1ste keer scheldwoorden/negativiteit. De 2de keer door een fout van een moderator die Tele2 in de naam heeft gelaten, wat dus ook weer veranderd is.
In de forum voorwaarden kan je vinden dat het zonder waarschuwing veranderd of verwijderd kan worden.

Klachtenformulier kan je hierboven vinden.
Reputatie 7
Badge +2
Oke beginnen we met een schone lei,

Jij hebt geen internet, jij had probleem bij kopen van de bundel, had je gekeken op mijn tele2 als je bundel actief is?

Als je een internet bundel actief heb, en kun je nog niet internetten zou je de volgende instellingen kunnen controleren

https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/geen-data-of-netwerk-toegang-volg-deze-tips-om-je-verbinding-te-herstellen-72392
Reputatie 7
Badge +4
Laat maar Rena, Nick wil het toch niet horen of denkt het zo ie zo al beter te weten. En dat ik er dan toch weer serieus op zijn vraag in ga.. zo dom.
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/gesprek-word-beeindigd-72725/index1.html#
Reputatie 5
Badge
eric schreef:

Laat maar Rena, Nick wil het toch niet horen of denkt het zo ie zo al beter te weten. En dat ik er dan toch weer serieus op zijn vraag in ga.. zo dom.
https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/gesprek-word-beeindigd-72725/index1.html#

Snap de sarcasme denk ik
Maar alsnog, nee hoor.
Ts mag met concrete bewijzen en onderbouwde kritiek geven.
Zolang dat er niet is gaan we het allemaal blijkbaar niet eens worden.
Nergens voor nodig om verder te gaan met het gesprek, dit escaleert uiteindelijk naar nare dingen die we helemaal niet willen/zeggen/doen o.i.d.

PS
Agree to disagree of kom met valide standpunten als tl;dr
Reputatie 6
Badge
Als de topicstarter 1000 in zijn sms code heeft gebruikt, dan vraag ik me af of hij misschien een oude codetabel gebruikte. De buitenland bundels zijn ergens in de afgelopen maanden gewijzigd en hebben volgens mij dus ook andere sms codes gekregen.

Voor het overige heb ik het start bericht 3 keer gelezen, maar zie niet echt een andere vraag.
Reputatie 5
Badge
Ook in dit topic wordt het antwoord niet geaccepteerd.

- Topic gesloten.