Omdat het NIET kan (tele2 moeheid2)

Reputatie 1
In mijn vorige topic waarbij mijn naam ongevraagd veranderd is, en inmiddels is verwijderd.
Had ik het over tele2 moeheid. Dingen die niet verholpen kon worden en die me toch aardig gingen vervelen.

De topic is natuurlijk verwijderd. Een bedrijf dat forum heeft, heeft dat voor vragen te beantwoorden.
En het liefst door bezoekers/gebruikers want dat scheel weer een klanten helpdesk medewerker.

Maar negativiteit en echte problemen... die moeten de kop worden ingedrukt. De moderne censuur in 2018.
En aan onderzoek van tevredenheid zie je weer terug : Met gaat uit van een vraag.
Nee tele2: Er zijn ook dingen die domweg niet werken of klachten.
En met dingen niet werken bedoel ik : tele2 moet producten verbeteren!

Het volgende, wat ook weer niet opgelost kan worden.
Omdat tele2 graag smsjes spammed naar klanten over elk ditje of datje....
factuur melding krijg je per mail, sms en helaas ook op je afschrift maar dat hoor er eenmaal bij.
Ook elke aanbieding en elke actie krijg je per sms.

Dit kan je dus niet uitschakelen. helaas.
En elk berichtje eindigt ook heel leuk (not) We houden contact. Nou liever niet!!!!

Het kan niet uitgeschakeld worden. Op advies van meerdere helpdesk medewerkers (want de virtuele chatbot die niet goed is, werkt totaal niet) sms nummer blokkeren.

ja als het moet.....

Totdat je erachter kom dat het sms nummer ook gebruikt word voor belangrijkere dingen. bv. dat je bundel op is. (hoe dat kan van 7gb in maand? Geen idee voor eerst dat bundel op is)
En toevallig zit je in buitenland.... ja... denk daar maar eens over na tele2 hoe je daar achter kan komen a) wat helpdesk nummer is b) hoe je erachter kom dat internet bundel op is. Want het internet werkt spontaan niet.
En door de vele storingen van tele2, denk je niet meteen aan je eigen bundel....

En wifi hotspots zijn niet zo common als in Nederland....

Dacht misschien lig het aan mijn telefoon. Even ander device checken.
En verhip, internet bundel op. via mijn tele2 app kan ik die verhogen. gelukkig ook via sms.
even 1000 smsen naar 1280.
geen juiste code.

U kunt wel voorstellen dat afgezien de verkeerde informatie en meerdere keren proberen dit toch echt wel moedeloos van word.
we zaten toch in 2018? Hoe moeilijk kan je het maken?!
En hoe makkelijk kan het zijn....

ow overigens, de mobiele website van tele2 werkt top !
Dat wil ik ook, dat die website verwijderd word.
Of test hem goed en maak hem goed, of heb gewoon geen website. Amateurs !
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

35 Reacties

Reputatie 1
Klacht....
Reputatie 7
Badge +2
Je bent meerdere keren gewaarschuwd over gebruik van grove taal en dat hier hoor je andere medegebruikers te respecteren.

Als ik me goed kan herinneren had je daar geen boodschap aan, dat kon je direct zien aan de kiezen van je vorige nickname

Wat je klacht?? opmerking betreft. Enige sms'en die je zou moeten krijgen zijn sms'en gerelateerde aan je diensten, financieel en bundel verbruik. Andere promotie en nieuwsbrief mails kunnen uitgeschakeld worden.

Dus wat is nou je vraag of punt?
Reputatie 5
Badge

Rena Chan schreef:

Wat je klacht?? opmerking betreft. Enige sms'en die je zou moeten krijgen zijn sms'en gerelateerde aan je diensten, financieel en bundel verbruik. Andere promotie en nieuwsbrief mails kunnen uitgeschakeld worden.

Klopt.
Reputatie 1
Dat kan je dan half slecht herinneren.
maargoed aan jouw reacties heb ik weinig want je kan er toch weinig aan doen.
of nu klacht is of opmerking.
Het is en blijf klacht btw, respectloos om dat zo door te strepen en anders te formuleren.
Reputatie 5
Badge
ilovetele2 schreef:

Dat kan je dan half slecht herinneren.
maargoed aan jouw reacties heb ik weinig want je kan er toch weinig aan doen.

Ik was er niet bij. Zal ik meteen toegeven.
Maar ik kan het goed geloven. Op dit moment ga je in de aanval terwijl je vraag/opmerking/klacht/probleem/irritatie is beantwoord.
Reputatie 7
Badge +4
ilovetele2 schreef:

En verhip, internet bundel op. via mijn tele2 app kan ik die verhogen. gelukkig ook via sms.
geen juiste code.
U kunt wel voorstellen dat afgezien de verkeerde informatie en meerdere keren proberen dit toch echt wel moedeloos van word.

Beetje voorbereiding is natuurlijk altijd een goed idee. Je moet namelijk wel de JUISTE sms code gebruiken..

Reputatie 5
Badge +1
Eric, goed gezien. De meesten lezen er overheen maar registreren het niet. Jij hebt het opgemerkt en opgelost!
Reputatie 5
Badge
Fijn om te zijn dat je zoveel liefde voor ons koestert @ilovetele2!

Deze liefde is geheel wederzijds. Kunnen wij op dit moment concreet nog iets voor je doen?
@JeroenK van Tele2Misschien zijn naam nog eens wijzigen? (er staat tele2 in) 😧
Reputatie 5
Badge
WhTurner schreef:

@JeroenK van Tele2Misschien zijn naam nog eens wijzigen? (er staat tele2 in) 😧

Waar is de Like 2² knop?
Reputatie 5
Badge +1
Duimpje linksonder in het bericht.
Reputatie 5
Badge
theocoppes schreef:

Duimpje linksonder in het bericht.

/r/woosh/

😅

Ik weet alleen niet of alle apparaten ² laat zien.
Reputatie 1
eric schreef:

ilovetele2 schreef:

geen juiste code.

Beetje voorbereiding is natuurlijk altijd een goed idee. Je moet namelijk wel de JUISTE sms code gebruiken..

Misschien zelf even beter lezen. Er staat dat niet de juiste code is.
Als men de verkeerde informatie geef dan kan ik geen goede code sturen en of weten.
Wat voorbereiding ?!
Reputatie 1
JeroenK van Tele2 schreef:

Fijn om te zijn dat je zoveel liefde voor ons koestert @ilovetele2!

Deze liefde is geheel wederzijds. Kunnen wij op dit moment concreet nog iets voor je doen?

De naam was eerst niet conform de huisregels maar die is zonder iets van teken veranderd.
En liefde ? Mijn volgende abbo knop staat al ready.

Kan je iets doen met mijn KLACHT !?!?!?!
Misschien dingen verbeteren.
Misschien uit dat stoffige kantoor komen en in praktijk ervaren (die ik al heb neergezet)
Of kunnen jullie alleen maar alles omvormen in vragen en beetje beantwoorden?
Stomme vraag die je stel, in begin staan toch dingen waar je iets mee moet kunnen. Maarja het is tele2.
wat een hoax provider....

*** Reactie aangepast door moderator Frenk. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***
Reputatie 1
ilovemijnprovider schreef:

eric schreef:

ilovetele2 schreef:

geen juiste code.

Misschien zelf even beter lezen. Er staat dat niet de juiste code is.
Als men de verkeerde informatie geef dan kan ik geen goede code sturen en of weten.
Wat voorbereiding ?!

Eric bedoelde (en hij was al best duidelijk, maar hierbij helemaal volledig): wat jij hebt ingevoerd (naar je eigen zeggen), 1000, is geen geldige code. Het moet 100, 500, 2, 5 of 10 zijn.
Reputatie 1
ja dat was duidelijk, en misschien heb ik het beetje verkeerd geformuleerd, maar ik bedoel dus dat de informatie die ik krijg niet de juiste informatie is.

Als ik pagina krijg met andere informatie.
Dus dat ik voor 1 gb 1000 moet smsen naar 1280.....
Of 2000 naar 1280....

Dan krijg ik fout melding terug. En terecht want de informatie die mij gegeven word klopt niet.
En dat staat er al in de eerste post.
Heb ook hele andere pagina gekregen.
Reputatie 1
En nu is weer mijn nickname veranderd zonder mijn weten, zonder mij op de hoogte te stellen.
De mening word hier opgedrongen. Ik wil een officiële klacht indienen!
Reputatie 7
Badge +5
ilovemijnprovider schreef:

En nu is weer mijn nickname veranderd zonder mijn weten, zonder mij op de hoogte te stellen.
De mening word hier opgedrongen. Ik wil een officiële klacht indienen!

Dat is idd niet zoals het hoort, daar heb je wel een punt.
Ze spelen ook een beetje met je als je naar je nieuwe screen name kijkt, want volgens mij houd jij helemaal niet zo van Tele2 of sommige diensten van ze.

Je hebt ook al kennis gemaakt met de poortwachters van Tele2, de alles goed en weg praaters in het voordeel van Tele2.
Ja zo heeft Tele2 ze het liefst natuurlijk, hoeven ze zelf niets te doen want de stoottroepen staan klaar om je te kortwieken.
Reputatie 7
Badge +4
Cypher schreef:

Ze spelen ook een beetje met je als je naar je nieuwe screen name kijkt, want volgens mij houd jij helemaal niet zo van Tele2 of sommige diensten van ze.

De eerdere nickname die door dit forumlid was gekozen was "Ilovetele2". Dat is tegen de forumregels en is het alternatief geenzins een "spelletje" van de moderator.
Reputatie 1
Nee mijn orginele nickname was iets anders, een moderator heeft er ilovetele2 van gemaakt.
Zonder iets van teken van communicatie.
Dit is de 2de keer dat ze zonder mijn weten zomaar mijn nickname veranderen.

En dat ze spelen met me, is al teken van disrespect. Ik ben toch maar een klant en hoe serieus zij hun job nemen.

Terwijl ik in mijn eerste post toch echt wel aantal punten heb waarvan je kan zeggen : Dat kunnen we verbeteren, of dat gaat iid fout.
Nee alleen maar reageren dat de vraag al opgelost is, en of ze nog iets kunnen "betekenen" qua betrekking op een vraag.
Maar er is geen vraag, er zijn klachten. problemen die niet opgelost kunnen worden behalve door technische mensen.
Reputatie 7
Badge +2
eric schreef:

De eerdere nickname die door dit forumlid was gekozen was "Ilovetele2". Dat is tegen de forumregels en is het alternatief geenzins een "spelletje" van de moderator.

De gekozen nick name was F**ktele2 maar dan met alle letters, is toen veranderd naar de vorige nick name na dat TS op hoogte was gebracht dat het niet toegestaan was om grove taal te gebruiken in de comments, handtekening of nickname.

Echter was de nick name ilovetele2 ook tegen de regels zoals goed opgemerkt..

Er is ook herhaaldelijk gevraagd aan de TS welke nick name hij/zij wilt, TS was van de mening dat hij/zij recht heeft om de als eerste gekozen nick name te blijven gebruiken.

Wat klacht betreft, heb ik toen en nu ook nog niet begrepen, TS claimt veel, bijvoorbeeld dat de telefoon nummer van de klantenservice onvindbaar is, maar komt met niks concreets....

Imo als je zich als een irritante puber gedraagt, moet je ook als een irritante puber behandeld worden, maar dat is mijn eigen mening dan.
Reputatie 1
Ja moet ik reageren op dingen die niet waar zijn? Bedoel, mij is niet van te voren op de hoogte gebracht over de nickname. Bewijs het maar...
ow ja de topic is verwijderd. tele2 poort wachters die alle negativiteit weghalen.

Net zoals paar post ervoor, er is helemaal niks verkeerds aan mijn bericht. Toch staat er :
*** Reactie aangepast door moderator Frenk. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***
Maar de reden.... ? GEEN IDEE Had toch echt alles netjes geformuleerd.
Het enige waar je evt zou over kunnen vallen is hoax provider, maar die snappen ze denk ik niet.

Wat voor concreets moet je hebben? ik zit zonder klantenservice telefoon hoe concreet wil je het hebben?

En als de klantenservice met een oplossing kom, moet ik dan gaan twijfelen aan de "oplossing" ? Dan doe ik dat gewoon, maar wel slecht geadviseerd.Tenminste... toen der tijd zou er geen mogelijkheden zijn zoals Nick1 aangeef.
En neem aan dat de klantenservice wel iets kan instellen.
afin, het effect ervan is part problem.

De rest mag de moderators zelf eens goed gaan lezen of ze met iets concreets kunnen komen.
Reputatie 7
Badge +4
mmm, Ik heb aangegeven dat er een verkeerde sms code was gestuurd maar TS houdt maar vol dat het niet zijn fout was. Ik geloof dat ik maar stop met reageren in dit topic. Dit leidt tot niets.
Reputatie 1
Nee, @Rena Chan heeft het over topic van toen der tijd.
Dat ik op verschillende dingen op de hoogte was, dat mij netjes is gevraagd nickname te veranderen ect.
Reputatie 1
Maargoed zullen we back 2 topic gaan, want het boei me allemaal niet. of het nu waar is of niet.
Net is er zonder iets te vragen mijn nickname veranderd. Of nu 1 of 2 keer gebeurd. het is respectloos. En dikke vinger naar de klant.