beantwoord

Omdat het niet kan

• 2 september 2019
  • 3 reacties
  • 179 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Slechte organisatie die geen oplossing kan bieden voor het resetten van een wachtwoord voor e-mail.van een oudere dame die vergeetachtig is. Account is al minimaal 15 jaar oud.

Qua informatie aanlevering volledig voldaan aan alle AVG informatie die je nodig zou kunnen hebben maar helaas er kan niet geholpen worden. Terwijl het dan een simpele technische uitvoering is.

Uiteindelijk 28 minuten geprobeerd servicedesk medewerker proberen te overtuigen dat dit een belangrijk e-mail adres voor haar is waar alle belangrijke mail heengaat.

Tele2's doelgroep is zoals het spotje ook laat zien voor jongeren en zeker niet de kwetsbare ouderen.

Misschien de gouden tip voor Tele2 oriënteer je op de maatschappij en kom met oplossingen voor kwetsbare ouderen. 😭😤
icon

Beste antwoord door eric 2 september 2019, 13:49

Juist omdat het al 15 jaar oud is zijn de IT systemen en functionaliteit ook van die periode. Adviseer haar een gmail of outlook adres te nemen. Die blijven email features ontwikkelen. Bij Tele2 is vooral een internet access provider. De rest is bijzaak.
Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Juist omdat het al 15 jaar oud is zijn de IT systemen en functionaliteit ook van die periode. Adviseer haar een gmail of outlook adres te nemen. Die blijven email features ontwikkelen. Bij Tele2 is vooral een internet access provider. De rest is bijzaak.
@eric Ik snap je opmerking. Maar snapt een 80 jarige dat ook. Voor hen is mail een functionaliteit en techniek is niet van belang. Dus het zou dus moeten werken. Zolang het werkt waarom zou ik dan iets veranderen. Ik denk dat juist deze groep, die mee moesten doen met digitalisering, een vergeten groep is.

Dan maakt 15 jarige oude IT systemen niet uit.
Reputatie 7
Badge +4
Er hoeft niet veel te veranderen, maar vaste toestellen met een draaischijf bestaan ook niet meer. Soms moet je als oudere ook veranderingen doormaken. Dat het Tele2 email systeem niet meer van deze tijd is maakt een overstap nodig. Ook gmail en outlook hebben interfaces die gebruiksvriendelijker zijn, zeker als jii dit proces even begeleid.

Reageer