beantwoord

nieuwe Sim only

• 26 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 221 x bekeken

Hi, ik heb gister een nieuwe simkaart besteld want me telefoon is gesloten. Wat kan ik doen om zo snel mogelijk me simkaart te ontvangen? Tot die tijd staat me business stil en kan ik niets. Het is heel belangrijk dat ik hem zo snel mogelijk weer heb. Kan ik betalen voor een snellere levering? Ik heb een erg groot probleem nu en wil er alles aan doen om de levering zsm te ontvangen. Is er nu anders misschien iets dat ik via een andere weg op whatts app te bereiken ben met mijn nummer? Ik hoor heel graag van jullie
icon

Beste antwoord door eric 26 augustus 2019, 12:32

Hier staat de informatie over hoe je online een nieuwe simkaart kan aanvragen. De genoemde 5 dagen is aan de veilige kant, meestal is het 2 dagen na aanvraag binnen. Er is geen snelle koeriermogelijkheid maar als je bereid bent naar nog 1 van de open Tele2 winkels te gaan hebben ze daar meestal ook losse sims op voorraad.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hier staat de informatie over hoe je online een nieuwe simkaart kan aanvragen. De genoemde 5 dagen is aan de veilige kant, meestal is het 2 dagen na aanvraag binnen. Er is geen snelle koeriermogelijkheid maar als je bereid bent naar nog 1 van de open Tele2 winkels te gaan hebben ze daar meestal ook losse sims op voorraad.
oke dus als ik vandaag naar de Tele2 winkel ga in Tilburg kunnen ze me daar helpen en kan ik me simkaart ophalen?
Reputatie 4
Badge
@tommievdw Ben je al weer "in the air" ?

Gr. Petra
Reputatie 6
Badge +1
Of inmiddels twee Sims? Een uit de winkel en een met de post?
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra