vraag

Nieuw account

• 3 januari 2020
  • 3 reacties
  • 134 x bekeken

Hallo,

Ik heb eind december een sim only abonnement bij Tele2 genomen. Ik kom van Vodafone en ik heb nummerbehoud. Ik heb een simkaart gekregen en een datum voor het omzetten van mijn nummer. In de bijgaande brief stond dat ik eventueel de datum kan wijzigen via mijn Tele2 account. Echter wat ik ook probeer een account maken lukt niet. Als ik een activatielink aanvraag dan duurt het laden van de pagina heel lang en het eindigt altijd met de server heeft onverwachts de verbinding verbroken.

Hoe moet ik nu een account aanvragen? Helaas geen prettig begin van mijn overstap.

mvgr,
Peter

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als je de datum verplaatst moet je wel oppassen dat Vodafone opnieuw akkoord moet geven. Als je een datum aanvraagt die binnen hun contractstermijn of opzegtermijn valt zul je hen een opzegboete moeten betalen.

Dank voor uw antwoord. Ik was eerlijk gezegd ook niet van plan iets te wijzigen. Ik wil gewoon een Tele2 account aanmaken. Helaas lukt het mij al dagen niet. Zelfs op andere pc’s en lokaties geprobeerd. Geen goed gevoel over deze overstap helaas. 

Reputatie 6
Badge +1

Een Tele2 account aanmaken lukt alleen als het nummer is overgezet van Vodafone naar Tele2. 

Reageer