Moderator top 10.......

Toon eerste bericht

240 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Jaaa het is weer de eerste van de maand dus de cijfers van WhTurner staan weer online. 🙂
We zijn qua aantal reacties wel zo'n 200 reacties achteruit gegaan vergeleken met vorige maand.
Hopelijk gaan we er volgende maand weer overheen!
Reputatie 6
Badge +5
Altijd weer leuk om te zien WhTurner 🙂
Inderdaad iets minder reacties, maar we zijn ook bezig met een co-creatie traject, waar ik redelijk wat tijd in steek op dit moment.

Maar... beste WhTurner..
In je laatste reactie hier: https://forum.tele2.nl/forumleden-top-10--176/forumleden-top-10--60795
Zie ik dat er bij Tom en Kiko andere cijfers staan voor de maand november dan wat je hierboven zegt...
Welke klopt er dan?

Ik hoor het graag van je.
Groet, Ben
Hallo Ben,

Goed opgemerkt 🆒

Dat komt doordat de meting op andere tijdstippen is gebeurd.
Zoals ik waarschijnlijk wel ergens in dit topic heb genoemd, gebeurt de meting voor dit topic door op enig moment op de dag het aantal geplaatste reacties uit de profielen van de moderatoren te halen. Dit kan 's morgens of 's middags zijn afhankelijk van wanneer ik de computer aanzet.
De metingen in het andere topic komt uit het downloaden van alle reactie-gegevens in een maand van 0 uur op de eerste tot 24 u van de laatste dag. Er kan dan dus een klein verschil ontstaan door reacties voor mijn eerste meting.
Voor dit topic zal ik ook de nieuwere meting gaan gebruiken. 😃
Reputatie 6
Badge +5
Haha, okay... dan is het goed.
Zo houden we elkaar scherp heh 😉
Prettig weekend
Reputatie 4
Badge +3
Heldere uitleg, WhTurner! Keep up the good work 🙂
Hierbij (enigszins vertraagd) het overzicht van december 2016. Ik heb geprobeerd de maandtotalen per moderator in overeenstemming te brengen met het overzicht in "Top 10 forumleden". Daar waren zoals boven gemeld kleine afwijkingen. Ditmaal was er een grote afwijking voor Ben. In dit overzicht (uit het aantal geplaatste berichten in de profielen) had Ben 188 reacties geplaatst. De telling door alle topics af te lopen laat voor Ben maar 43 berichten zien. Een steekproef voor een paar dagen laat zien dat mijn programma de Goldmembersgroep niet kan lezen en reacties daar niet zijn meegeteld. Ik heb niet uitgezocht of dit alle afwijking kan verklaren, maar laat het er nu even bij zitten.

Het tabellarisch overzicht:
kiko 338
maurice 337
tom 326
trinh 296
ben 188
jolien 17

en het plaatje:

Reputatie 4
Badge +3
Mooi overzicht weer, WhTurner! Bedankt 🙂
Reputatie 6
Badge +5
We zijn het jaar weer goed begonnen zie ik 🙂
Bedankt weer voor het overzicht WhTurner!
Goed om te zien dat we ook in 2017 dit voortzetten.
Reputatie 6
Badge +5
We zijn het jaar weer goed begonnen zie ik 🙂
...Goed om te zien dat we ook in 2017 dit voortzetten.
December had ie het over hè. :8 Dus dat jullie het nieuwe jaar goed
begonnen zijn, wat dacht ik wel zo is, is hier nog niet te zien. :D

Dat zien we het eind van deze maand wel weer. :)
Tenminste, ik wacht het overzicht van WhTurner wel af.
Ik ga ze nu niet tussendoor zitten tellen of zo. 🆒
Hier is dan het overzicht januari 2017:

De berichten van de moderatoren:
tom 457
trinh 369
maurice 185
ben 88
jolien 33
kiko 12
coen 3

En het plaatje:

Reputatie 7
Badge +4
Volgens mij is Coen sinds januari geen moderator meer.
Reputatie 5
Badge +2
Dat was hij zelfs nooit, hij was manager webcare ;)
Hij was wel heel even Goldmember in december en januari 🆒
Reputatie 6
Badge +5
Er zullen dus ook nog wat meer verschuivingen komen. Ik hoop dat WhTurner het ook in de nabije toekomst allemaal goed bij zal houden. Ik ben afgelopen mmaanden iets minder actief geweest op het forum, omdat ik mij nu iets meer bezig houdt met wat zaken op de achtergrond. Als daar meer over bekend wordt, zal ik het jullie zeker laten weten. Groet, Ben
Reputatie 7
Badge +4
Klinkt spannend Ben! We zijn benieuwd...
Reputatie 4
Badge
Ik zie dat er ook een aantal nieuwe moderators zijn, welkom allemaal! 🙂
Badge
Dankjewel @DaanHai!

We voelen ons ook erg welkom 😳
Hierbij de gegevens over de maand februari 2017.
Een beetje aan de late kant, maar ik moest wat aanpassingen aan het programma doen in verband met de hele lading nieuwe moderatoren. De meesten zijn in februari begonnen. Ik had alleen een probleempje met Kevin, die had voor februari al 145 reacties in zijn profiel. Ik ben de nieuwe moderatoren pas vanaf 1 februari aan het monitoren, zodat het leek of Kevin meteen al 150 reacties had. Opgelost door 145 reacties handmatig uit het overzicht te verwijderen.

De berichten van de moderatoren:
tom 221
maurice 168
trinh 165
patrick 41
kim 29
hinke 28

jeroenk 25
mark 24
heidy 22
jolien 20
jurrien 17
jeroenm 17
frenk 14
erwin 9
christel 9
kevin 7

Zoals jullie zien, zitten veel van de nieuwe moderatoren (over 27 en 28 februari) dicht bij elkaar.

Reputatie 7
Badge +4
Het aantal reacties is wel een stuk minder in februari. Misschien dat alle nieuwe bij elkaar een heleboel topics kunnen verwerken.
Om de invloed van de nieuwe moderatoren te zien, heb ik twee grafiekjes gemaakt. Een voor de moderatoren die tot en met 26 februari actief waren, en een voor de moderatoren die vanaf 27 februari actief zijn.
Let erop dat de vertikale assen niet gelijk zijn.

Badge +1
Hi Wh Turner,

Sta ik er vanaf volgende week ook tussen? :)

Groetjes,
Bianca
Ja Bianca, je was me al opgevallen en ik heb je "ingebouwd" in mijn programma. Komt goed.

Groetjes, WhTurner.
Badge +1
Top! :D

Groetjes,
Bianca
Badge
Super leuk dat je ons op deze manier inzicht geeft in onze werkzaamheden WhTurner!
Reputatie 5
Badge +3
Super interessant te zien hoop natuurlijk dat ik die top 10 bereik (A)
En er is weer een maand om. Hieronder de resultaten van maart 2017. Omdat de nieuwe moderatoren tamelijk dicht bij elkaar zitten, zal ik in een vervolg topic ook de nummers 7 tot en met 12, en 13 tot en met 18 nog laten zien.
De ranglijst:

jeroenk 142
jasper 138
jurrien 129
mark 121
bianca 109
hinke 89
maris 85
jeanette 81
ruben 79
jeroenm 78
frenk 76