Moderator top 10.......

Toon eerste bericht

240 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Lekker bezig Ben 😃
Reputatie 6
Badge +5
Ik vroeg nergens echt naar heh Cypher ;)
Technically correct
Ik zit hier niet zo vaak dus ga geen top 10 roepen.
Wat ik wel even kwijt wil (en dat ligt niet aan de dames en heren hier van Tele2) is dat het tegenwoordig heel normaal is om problemen PROBEREN op te lossen. Je krijgt dan het advies om dit of dat eens te proberen en te kijken of dat helpt.
Maar bij verstand van zaken hoort dat je weet waar je het over hebt en dus zegt WAT de oplossing is, niet er een soort proeftuintje van maken.
Steeds meer en meer begint het allemaal op een soort pseudowetenschap te lijken, alsof eigenlijk niemand meer weet hoe het allemaal in elkaar steekt en werkt.

Oh, Tele2 is echt niet de enige, kijk maar eens op de supportsite van MicroSoft, het is daar niet anders.
Laten we het dus gewoon allemaal nog ingewikkelder maken en dan komt er een moment dat we gewoon accepteren dat dingen niet werken (als het al niet zo ver is, hier wel af en toe). Jammer want het kan wel degelijk anders maar dat is een kwestie van visie en beleid. Dat het aan dat laatste steeds meer ontbreekt belooft niet veel goeds voor de toekomst waar wij als consumenten ons steeds afhankelijker maken van mensen die voor ons denken.
Geweldig dat het aantal reacties bijgehouden wordt. Misschien ook eens iets gaan roepen over de kwaliteit van de reacties?
Geweldig dat het aantal reacties bijgehouden wordt. Misschien ook eens iets gaan roepen over de kwaliteit van de reacties?
Hoe? Elke reactie een cijfer geven en dan per moderator een gemiddelde?
Dat is veel werk, veel meer dan alleen naar het aantal te kijken. Vrijwilligers gevraagd voor de beoordeling:?🆒
Hoe? Elke reactie een cijfer geven en dan per moderator een gemiddelde?
Dat is veel werk, veel meer dan alleen naar het aantal te kijken. Vrijwilligers gevraagd voor de beoordeling:?🆒

Even gecharcheerd: als je 500 keer roept "ik weet het niet" dan ziet dat er op het eerste gezicht natuurlijk goed uit. Maar goed, dat had je zelf natuurlijk allang bedacht ;)
Dat zoiets meer werk kost besef ik ook. Maar als je dingen wilt meten dan gaat het er natuurlijk om wat je wilt weten.
Dit topic is wel begonnen als beoordeling van de moderatoren (zie op pagina 1), zo van : die en die gaat lekker, die wat minder, enz. Dat waren dus persoonlijke indrukken. Je kunt die nog steeds hier plaatsen. In mijn overzicht zie je welke moderatoren op het moment (dus vorige maand) actief zijn.
Reputatie 7
Badge +5
Je kunt ook kijken naar hoeveel vragen ze opgelost hebben.
Ook dat kan een vertekend beeld geven, omdat ze zelf hun antwoord als de oplossing aan kunnen geven.
Ook al is het antwoord niet de oplossing,
Maar we zullen er maar van uit gaan dat dat niet gebeurt.
Reputatie 6
Badge +5
Niemand is perfect, en dat zullen wij ook zeker niet pretenderen te zijn.
Maar wij zetten ons wel elke dag in om optimale service en ondersteuning te bieden voor iedereen die vragen heeft. En uiteraard houden wij ook van topics waar gezelligheid het onderwerp is.
Je weet maar nooit waar je weer wat nieuws leert over de mensen die hier actief zijn en/of het onderwerp van een topic.
Ik hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad dames en heren.
Vriendelijke groet, Ben
Naar aanleiding van de opmerking van Cypher, heb ik geprobeerd een overzicht te maken van de topics die in mei een antwoord hebben gekregen (Beantwoord). Hiervoor moest wel een flinke hoeveelheid data worden bekeken, maar ik heb een voorlopig antwoord. Ik heb alleen de uitkomst nog niet gecontroleerd of er geen fouten inzitten, maar hierbij de uitslag.
In bijna 15 minuten werden 75 pagina's gegevens gedownload, in totaal 82 MB. Er waren in mei 371 topics op beantwoord gezet, met het volgende resultaat:
Van Maurice waren 60 posts als beantwoord gemerkt, van Rick 33, van Jolien 29, van Ben 20, van Kiko 19 en van Trinh 7. In totaal 169 posts.
Verder waren er 202 posts van overige forumleden als beantwoord gemerkt, waarvan 76 van eric !!, een paar forumleden hadden ca. 10 beantwoorde posts, en de overige 1 of 2.
Reputatie 5
Badge +4
Wauw Wh Turner! Wat een gegevens allemaal. En wat een werk!
Wel heel interessant dit.

En zoals Ben inderdaad al aangaf we proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen en proberen het ook continu te verbeteren. Hier hebben we maandelijks ook speciale sessies voor.
Reputatie 6
Badge +5
Jeetje WhTurner 🙂
Wat een data!
Super leuk om te zien dat we een echte statistieken-expert hebben hier op het Forum!
Zouden we nog meer voor je kunnen doen, om het werk makkelijker te maken?
Of moeten we een nieuw topic hiervoor starten? Een topic met jouw maandelijkse statistieken?
Hou ons op de hoogte.
Groet,
Ben
Ik vond dit topic met de naam moderator top 10 wel op zijn plaats. Er komen hier toch momenteel weinig andere andere berichten bij 😉
Reputatie 6
Badge +5
Dat is waar...
Ik vroeg me gewoon af of er iets is wat wij kunnen doen om het voor jou makkelijker te maken hier.
Daar staan we zeker voor open. De maand is bijna voorbij.. bijna tijd voor een nieuwe update 😉
Ben
Overzicht geplaatste berichten van (oud)moderatoren in juni:
ben 421
kiko 406
trinh 374
rick 364
maurice 278
jolien 61
coen 6
jefta 4
maarten 2
yvonne 2
leonie 1
su-ling 1
melissas 1
evelien 1
Welke 4 berichten b.v. Jefta geplaatst heeft kan ik niet zien. Er is wel als laatste reactie een van 4 mei, maar tussen 1 juni en 1 juli is het aantal reactie volgens zijn profielpagina gestegen van 1125 naar 1129 :?

En het grafische overzicht":

Badge +4
Lekker bezig hoor WhTurner! Het kan zijn dat die berichten in een afgesloten gedeelte staan.
Ben is goed bezig, als deze lijn gevolgd wordt, wanneer 500 Ben?
Reputatie 5
Badge +4
Dat van Jefta komt omdat er een afgesloten gedeelte is waarin hij op een bericht heeft gereageerd. We hebben namelijk een EK poule op het forum. 🙂
Groetjes Kiko
Reputatie 6
Badge +5
Kiko zit me op de hielen hoor!
Mooi om te zien dat we in juni het meeste aantal berichten hebben gestuurd in de afgelopen 12 maanden :)
Dat is echt top.
We doen inderdaad een EK-pooltje hier op het Forum. Super leuk om zo het EK te volgen en te kijken, ook al doen we niet mee...
500 wordt hopelijk snel aangetikt Mau ;)
We gaan het weer zien deze maand.
Overzicht geplaatste berichten van de moderatoren in juli 2016
ben 423
maurice 366
kiko 287
trinh 236
rick 211
tom 70
jolien 50
coen 1
yvonne 1
Nieuwkomer Tom komt met stip binnen op de zesde plaats ;)

Reputatie 6
Badge +5
WhTurner!
Wat leuk om weer de statistieken te zien 🙂
We hebben toch net iets minder berichten uitgestuurd afgelopen maand zie ik.
Ik denk dat dit ook komt voor de vakantie-periode.
Maar goed, dat maken we vast heel snel weer allemaal goed.

Echt leuk elke maand om te zien, deze statistieken.
Als we nog iets voor je kunnen doen, moet je het ons laten weten.
Groetjes,
Ben
Reputatie 5
Badge +3
De statistieken zijn er weer :D
Super goed om weer te zien, dankje!

Ga vanaf nu weer voor de taart 😳
Hier zijn de nieuwe maandresultaten voor augustus.
trinh 760 WOW als dat zo doorgaat, moet ik weer de schalen aanpassen.
maurice 415
tom 310
ben 129
kiko 126
jolien 48
yvonne 4

Reputatie 5
Badge +4
Wauw Trinh! Goed bezig!
Ben en ik hebben erg laag gescoord, maar wij hebben allebij bijna 3 weken vakantie gehad in augustus. Maar nu zijn wij weer volle bak aanwezig en gaan we flink knallen op het forum. :)

En Tom is ook lekker bezig! Ga zo door Tom!

Leuk dat je het weer bijgehouden hebt. 🙂

Groetjes Kiko
Reputatie 6
Badge +5
🆒 wij hebben inderdaad even heerlijk genoten van een leuke vakantie (niet samen hoor 😉 )
Maar die Trinh zeg! Hoe dan? 760? 😮 dat is denk ik wel een nieuw record. Of niet?
Ze heeft de lat hoog gelegd haha. Tijd om daar weer eens wat aan te gaan doen.
Leuk om het weer te zien van afgelopen maand WhTurner 🙂
Groet, Ben
Mij viel wel op dat Trinh aan het eind van de maand een heleboel berichtjes had, met de strekking: Ik heb niets meer van je gehoord en ga daarom dit topic sluiten. Maar ja die moeten er ook zijn.

Reageer