Moderator top 10.......

Toon eerste bericht

240 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ciana heeft 'm door, ramt alle topics gelijk op beantwoord :D
Dit is mijn bijdrage.........BAM 😉
Reputatie 2
Badge +2
@Bombarie En zo doen we dat 😉. Grapje natuurlijk, wederantwoord is uiteraard altijd nog mogelijk. Bedankt voor de feedback. Ik ben nog een beetje mijn weg aan het vinden op het forum.
Hierbij de statistiek geplaatste reacties van de maand september:

kiko 172
velma 82
ben 79
maurice 71
ciana 60
jefta 33
rick 20
su-ling 6
romy 1

en de grafiek van de zes "hoogst geplaatsten"

Reputatie 6
Badge +5
Wel wat laag allemaal de afgelopen maand. Dat viel sowieso al op.
Bijna iedereen van de klantenservice is blijkbaar in die maand op vakantie geweest. :8
Of zoiets. We gaan zien wat oktober doet. 😃
Reputatie 5
Badge +3
Zelf mijn favoriet Su-LIng laat het een beetje afweten, maar ze staat figuurlijk nog helemaal bovenaan voor mij;)
Reputatie 6
Badge +5
Mooie statistieken dames en heren.
Leuk dat jullie het zo bijhouden wat we allemaal doen 🙂
Ik wil er meer over vertellen, maar dat lijkt me op dit moment niet zo geschikt.

Wellicht iets om dit soort onderwerpen in de goldmember lounge verder te bespreken?
Daar is meer ruimte voor details denk ik zo.

We komen snel met meer nieuws ook.
Hou de Huiskamer in de gaten ;)

Groetjes,
Ben
Hoi Ben,

Prima idee om dit soort onderwerpen in detail in de Goldmember lounge
te bespreken . Wel jammer dat ik dan nooit de details zal weten.:)

Maar er komt nieuws in de Huiskamer en snel ook????
Nu maak je me helemaal razend nieuwsgierig , kan bijna niet wachten......kun je niet alvast een klein tipje..............:)
Reputatie 7
Badge +5
Word dit topic nu opgeblazen om in de schuilkelder verder te gaan :?
Reputatie 5
Badge +3
Is dat de darkroom van Tele2? ;):D:S
Na de opmerking van Jeroen dat de afgelopen maand wel erg laag was, heb ik de totalen per maand even berekend. Het aantal loopt de laatste tijd inderdaad achteruit.

Zo doorgaand, is het in november nul;)
Details volgen in de lounge WhTurner.
Dus hoe het er in de toekomst uit zal zien???
Blijft voor ons een vraag voor jou een weet
Details volgen in de lounge WhTurner.
Dus hoe het er in de toekomst uit zal zien???
Blijft voor ons een vraag voor jou een weet

Ook daar nog diepe stilte.....
Reputatie 7
Badge +5
Waarom er in de lounge dieper op ingegaan zou kunnen is ook weer zoiets.
Wat is er mis als alle klanten de werkzaamheden/werkwijze van moderators zouden weten ?
Dan zou er tenminste wat begrip gekweekt kunnen waarom het één wat langer duurt dan het ander.
In discussie met je klanten is sowieso een aanrader, laten we wel wezen ik zie de goldmembers nu niet echt als woordvoerders voor de klanten. (dit is niet hatelijk of uitlokkend bedoeld 😉 )
Reputatie 6
Badge +5
Eerst maar eens afwachten wat ze daar precies te zeggen hebben.
Dat meld 1 van de goldmembers hier dan wel weer. :8 :D

En het zou sowieso wel aardig zijn als wel daar wel iets meer op de
hoogte werden gehouden. Wat ook over de lounge gezegd was....

Maar er zit wel een erg neergaande lijn in het aantal reacties zeg.
Het was me vooralsnog alleen van september opgevallen.
word alleen maar meer de vraag wat oktober verder gaat brengen. :?

Er lijken nu in ieder geval 2 moderators aanwezig te zijn. 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Heel de filosofie over het klanten voor klanten forum is denk ik flink uit de hand gelopen, Tele2 heeft hier meer werk aan dan de opzet was,.
De vele moderators die hier aanwezig waren is uiteraard een kostenplaatje en ik denk dat Tele2 daar niet meer teveel in wil investeren dus Goldmembers van jullie wordt een stapje extra verwacht, daar er al Goldmembers zijn die van het welverdiende pensioen genieten zal dat geen probleem zijn, de rest zal toch (los van ploegendiensten) overdag toch zeker de kost moeten verdienen,..of,.
Ik denk dat Tele2 liever de moderator inzet op Facebook en Twitter. Groter bereik. Dit oorspronkelijk door klanten gestart forum had beter de oorspronkelijke vorm kunnen behouden.
Nu men echter op de website zet 24/7 bereikbaar en we helpen je daar graag verder, schep je verwachtingen die niet waar gemaakt kunnen worden en stel je je klanten alleen maar teleur.
Reputatie 5
Badge +3
Klopt wat je zegt, zeker op facebook zijn de klachten niet van de lucht, Tele2 word helaas daar regelmatig "gelijk gemaakt met de grond" op het agressieve af,..
Ook de antwoorden daar snijden totaal geen hout, en maken de problemen alleen maar groter, aan de andere kant begrijp ik het wel want de rek is er totaal uit, de aangeboden diensten geven helaas veel problemen en ja we kunnen wel blijven zeggen dat de tevreden klanten zich daar niet laten horen, maar elke ontevreden klant is er natuurlijk wel 1 teveel?
En dat zijn er toch wel veel in aantal en eigenlijk wat het meest opvalt zijn de klachten over trage verbindingen en die app, die laatste is natuurlijk op het amateuristische af, dat dat nu nog niet definitief opgelost kan worden,..die trage verbindingen is de overkill op de apparatuur en techniek die tele2 blijft hanteren, dat is helaas echt niet meer anno 2015,...en dan krijg je dit nu eenmaal voor je kiezen en dat is uiteraard het noodlot van de prijspakker,..
En weer is er maand voorbij. Hierbij de aantallen berichten per moderator in de maand oktober, en de grafieken van het jaar tot nu toe:
maurice 230
kiko 194
rick 148
ciana 115
ben 62
jefta 57
maarten 45
melissas 45
su-ling 14

Reputatie 7
Badge +5
Volgens mij heeft WhTurner iets met statistiek.
Reputatie 7
Badge +5
Statistieken dus (auto invullen screwed it up )
Niks mis mee toch?
Misschien ook weleens zinvol om in kaart te brengen hoe vaak er een bruikbare oplossing werd bedacht en door wie
Reputatie 7
Badge +5
Wat mij betreft niet Karin, het is alleen erg moeilijk te beoordelen
Maar ik constateer ook alleen maar en geef/gaf geen waardeoordeel aan de grafieken van WhTurner.
Was ook niet verkeerd bedoelt naar WhTurner toe.

En de oplossingen per moderator posten zegt verder ook weinig Karin, want vaak zijn de opgeloste topics niet eens opgelost.
Er worden ook antwoorden gegeven die door anderen zijn opgelost, dus dat geeft ook allemaal een verkeerd beeld.

Productiviteit beoordelen heeft wat mij betreft ook weinig zin.
Want op iedere werkplek heb je mensen die veel aanwezig zijn, maar niet echt productief zijn.
Anderen komen niet zo vaak en zijn productiever.

En eigenlijk wilde ik hier niet eens posten, want iedereen heeft zo zijn eigen kwaliteiten.
Eigenlijk zou je ze als team moeten beoordelen, als je dat dan toch doet.
Komt ook door de topic titel ( Moderatie top 10 )
Ik ben meer van gelijke monniken gelijke kappen, ook voor de Goldmemebers/oud gedienden.

Voorbeeldje.

Er lopen (beeldspraak) er hier wel een paar van rond die wat mij betreft allemaal wel wat eer verdienen.
Daar kun je beter geen onderscheid in maken, wat Tele2 doet en mij niet zo bevalt.
De een krijgt cadeaus en de ander niets, terwijl er mensen tussen zitten die veel meer gedaan en opgelost hebben.
Ja dan krijg je zo'n beetje een tweedeling, en dat bevalt mij niet zo.
Het is ook iet zo leuk voor de anderen, want die denken dan bv (nou mijn inzet wordt dus blijkbaar niet zo gewaardeerd ) Terwijl die bv veel meer zaken opgelost hebben/ tijd gespendeerd hebben.
Misschien denken ze dat ze zo mensen kunnen motiveren en wat aansporen.
Bij mij heeft zoiets het tegenovergestelde effect.

Tele 2 wil het ook wat persoonlijker maken, en vragen naar geboorte datum's.
Ben je jarig dan wordt je niet eens gefeliciteerd.
Ja de een wel de ander niet, ook al zoiets.
Ze doen dus maar wat wat dat betreft.

En als laatste, dat is geen kritiek naar de ontvanger(s) van toe.
Ik gun mensen zoiets wel, die is naar Tele2 toe gericht.

En zoals je ziet heb ik op bepaalde punten even mijn hart een beetje gelucht, wat ik eigenlijk niet van plan was.
Maar goed gedane zaken nemen geen keer

En als laatste.

Nee Ben van Tele2, ik ben niet zo'n voorstander om dit topic in een aparte sectie te verstoppen waar klanten het niet kunnen zien
Laat het iedereen maar zien.

Zo dat waren mijn 2 cent als bijdrage in dit topic, hij is trouwens wel erg lang geworden zie ik nu.
Maar goed.
Hoi Cypher

Nou ik bedoelde met mijn opmerking alleen dat het wel leuk is om te zien hoe vaak of hoe weinig de moderatie aanwezig is hier,maar dat het ook prettig zou zijn om te zien hoe vaak er iets daadwerkelijk is opgelost. Nu zie je alleen gemarkeerd door henzelf het Beste antwoord . Dat je even je hart hebt gelucht is prima hoor.
Reputatie 7
Badge +5
@Cypher
2 maanden + 2 pagina's terug, WhTurner zet graag ook die statistieken neer, punt is:
Hoe komt hij aan die cijfers.

Verder wil ik je voorstellen om dit formulier in te vullen voor al je bijdrages 😉
Reputatie 6
Badge +5
En weer is er maand voorbij. Hierbij de aantallen berichten per moderator in de maand oktober, en de grafieken van het jaar tot nu toe:
maurice 230
kiko 194
rick 148
ciana 115
ben 62
jefta 57
maarten 45
melissas 45
su-ling 14

Gelukkig, toch niet helemaal naar 0 afgezakt. :8
Begint weer ergens op te lijken, als de stijgende lijn er zo in blijft.

Keep up the good work moderators! 🙂

Reageer