Moderator top 10.......

Toon eerste bericht

240 reacties

Badge +1
Interessant om te zien! Top!

Dank je wel, WhTurner.

Groetjes,
Bianca
En hier zijn de nummers 7/12 en 13/18:

Reputatie 4
Badge
Wat een mooi overzicht weer! Bedankt! Razend interessant om te zien iedere keer 😃.
Als aanvulling nog een overzicht van de moderatoren per dag over de maand maart:

Reputatie 5
Badge +2
Erg interessant weer WhTurner! mooi wat je allemaal kan doen met deze data. Ik zie dat we in maart niet veel onder doen t.o.v het aan aantal berichten van onze voorgangers.

Heb je zelf de kleurtjes zelf gekozen trouwens? Ik wil niet klagen hoor hoor maar...mag ik de volgende keer een ander kleurtje/ :8:P
Badge +1
Ik wil wel ruilen van kleur hoor, Kevin 😳
Gezien het grote aantal moderatoren die met het aantal topics bij elkaar in de buurt komen, heb ik mijn programma omgebouwd zodat er maximaal 20 moderatoren in de grafiek kunnen, voorlopig alleen over 6 maanden.
De getallen over de maand april 2017 zijn:
jeroenk 201
mark 119
kim 119
jasper 105
hinke 102
frenk 101
patrick 95
jeroenm 75
jurrien 69
maris 64
bianca 54
erwin 48
heidy 40
ruben 36
jeanette 31
kevin 28
christel 28
ben 21
jolien 17

De bijbehorende grafieken:

En de verdeling over de dagen van april:

De resultaten van mei zijn wat vertraagd omdat ik het programma moest aanpassen aan het nieuwe ontwerp van het forum, maar hier zijn ze dan. Ik heb het lijstje met de getallen weggelaten omdat die ook al in de figuur staan. De verdeling over de dagen heb ik nog niet want door het niet tonen van het tijdstip van plaatsing, moet ik nog wat extra puzzelen op de uitlezing.

7330
Hierbij alsnog het grafiekje van de verdeling over de dagen voor mei. Enige uitleg over de vertraging staat in het forumleden top 10 topic: https://forum.tele2.nl/omdat-het-kan-tine-176/forumleden-top-10-60795/index2.html

Hierbij de grafiekjes voor juni 2017:

Hierbij de eerste twee grafiekjes voor juli 2017. Met de derde gaat nog iets niet goed. Ik had het gegevensverzamelprogramma aangepast om minder gegevens te hoeven downloaden, maar daarbij is iets fout geprogrammeerd, waardoor een deel niet werd opgehaald. Ik denk dat ik de fout gevonden heb, maar moet nog wat controles uitvoeren. Wordt vervolgd....

ja, het is nu goed:

Er zijn wat moderatoren, die op een dag heel veel reacties plaatsen, b.v. Kim op 2 juli: 42 reacties. Dan blijken er 30 van de soort "topic gesloten wegens inactiviteit. 😆
De grafiekjes van augustus waren iets vertraagd omdat er een groot verschil was tussen de totaal aantal geplaatste reacties van moderatoren (meer dan 12% verschil) in mijn verschillende programma's. Na een aantal dagen puzzelen, bleek dit te worden veroorzaakt door een 1 maand oud topic zonder reacties. Hierop brak mijn programma de zoektocht af, waardoor een aantal reacties van daarvoor niet werden mee geteld.
Na aanpassing is dit opgelost met de volgende resultaten:

Zoals ik in https://forum.tele2.nl/tele2-vertelt-303/leeg-67486/index1.html#post409143 een paar maanden terug meldde, had ik door de steeds wijzigende indelingen van het forum niet zo veel zin meer in het maken van de maandoverzichten.
Na afloop van het jaar 2017 wil ik toch nog een overzicht plaatsen van de moderator-activiteiten van de laatste negen maanden (dus vanaf 1 april)
De volgorde van de grafiekjes is nu niet bepaald door te sorteren op de laatste maand, maar op het totaal van deze negen maanden.

Reputatie 5
Badge
Terug van weg geweest (cijfertjes), @WhTurner! 😃

Reageer