Moderator top 10.......

Even baldadig topic opstellen, graag beoordelingen en/of ergernissen of complimenten over de diverse moderatoren hier op het Tele2 forum.

Ik trap af (kost me waarschijnlijk de kop)

Ben en Maurice mogen zo doorgaan, af en toe een knipoog, dus een mening.......

Su Ling eindigt een beetje laag, best lief, maar soms niet echt doordacht.

Lotte zit nog lager, die laat het forum gewoon in de steek zonder enige aankondiging.

Zo, huisregels of niet, dit moet kunnen in de huiskamer........

240 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Mmm...Nou Lotte stond hoog in mijn lijst, moet nou nog maar even zien.
Maar goed, de voorlopige top 7..eh 8. Kan nog alle kanten opgaan. :D
1. Maurice
2. Ben
3. Lotte
4. Leonie
5. Velma
6. Su Ling
7. Jefta (alleen omdat ik die nog niet ken zo laag) :)
(8. Rachid)
De plussen en minnen van iedereen zal ik nog wel verzamelen. :8
Die komen later in dit topic ook wel.

Volgens mij vergeet ik er ook nog eentje. Maar die is misschien
al weer ergens anders zijn horizon aan het verbreden? :P

*edit. Rachid bedoelde ik.
Reputatie 1
Ligt eraan welke bril ik op heb, mij roze zonnebril mooi weer, alle moderators een 7.
Tja wat voor iets nuttigs kun je er over zeggen, ze hebben niks noemes waardig in mijn ogen gepresteerd.
Wat hebben we aan hun te danken?
Film 1 in HD?
Onbeperkt online gamen?

ze kunnen alleen maar administratief iets voor ons betekenen, de beleids- bepalers zitten lekker te rentenieren en geven hun medewerkers de opdracht hun nog rijker te maken!
Zo kunnen de moderators weer promotie maken want dat hoort immers in onze huidige maatschappij, wie wil er zijn leven lang nou moderator blijven?

Y.O.L.O. dus vind je moderator zijn leuk?
Zorg dan dat je de beste word!!
Reputatie 6
Badge +5
Die mensen doen ook gewoon hun werk. :)
Zie het maar als een uitdaging om toch iets positiefs te noemen. :8
Jaaaa, ik moet er ook heeeeeel diep over nadenken. 😛 Maar dat
komt nog. Kleine ergernissen zal ik er ook heus wel bij vermelden.
Maar het moeten hier ook niet allemaal azijnpissers worden hoor. 😃
Nou ik heb er eigenlijk een hekel aan om een soort wedstrijd te houden van wie is de beste.
Een tijdlang vond ik dat er geen verschil was tussen antwoorden, van Tele2 was van Tele2 standaard en fantasieloos
Het leek allemaal op elkaar alleen de een maakte wat meer taalfouten dan de ander.
Dat is nog zo bij de meeste medewerkers.
Voorspelbaar en ongeïnteresseerd
plakwerk, de vraag niet lezen en daardoor vraag stellen die al door klant beantwoord is. En dat komt zo klungelig over.

Maar er zijn een paar medewerkers bijgekomen die niet zomaar klakkeloos antwoorden en dat is Maurice die zich verdiept in de situatie.
Ben, waarvan ik het goed vind dat hij foutjes ruiterlijk toegeeft waardoor hij in mijn ogen menselijker wordt .
Ook Leonie heeft wat meer ervaring en geeft duidelijker antwoord.
Toch lijkt ook zij duidelijk merkbaar geïnstrueerd te zijn door Tele2
Reputatie 7
Badge +5
Absolute nummer 1 bij mij
Yvonne (van Tele2)
Totaal geen op of aanmerkingen over...ga zo door Yvonne.
Op nummer 2
De moderators die mijn antwoord(en) als beste antwoord markeren.
De rest is balen 😛
@Jeroen
Juist zo'n topic zorg ervoor dat dat azijnpissers-gedoe niet te ver gaat. Het lijkt me best wel stimulerend voor de moderatie om af en toe dit topic te raadplegen, er wordt stiekem al best veel uitgesproken hier......

Ik ben eigenlijk best verrast al met de openhartigheid hier.
Het lijkt me niet makkelijk om moderator te zijn bij Tele2 en ik vind het knap wanneer mensen erin slagen hun eigenheid te bewaren en niet meelopen in het Tele2 balen, blablabla gezwam.

Wanneer je een goed werkend product mag aanbevelen waar je voor 100 % achter kunt staan dan is dat denk ik stukken leuker en eenvoudiger.
Andersom een product waar veel klachten over zijn, wat niet werkt , toch namens het bedrijf moeten blijven verdedigen ...je moet het maar kunnen. Het zou mij niet lukken.

Ik wil dan ook mijn bewondering uitspreken voor de moderator die hierin slaagt.
Die ondanks vaak belachelijke regeltjes en structuur van Tele2 en van het beleid waar ze niets aan kunnen veranderen , toch serieus bezig zijn om iedereen tevreden te stellen
Ik geef het je te doen!

Ik wens alle moderators een super fijne werkweek

Groetjes

Karin
Badge +5
Op dit moment vind ik Maurice de beste antwoorden geven en heeft tenminste een beetje andere manier dan dat eeuwige gebaal, en gejammer en vervelend etc.

Er was trouwens toch ook ene Nancy? Die is ook verdwenen geloof ik.
Tja wie nu wel en niet actief is/blijft, daar snap ik zowiezo niets van.....
Reputatie 7
Badge +5
LOL
Straks komt er een moderator, op nummer 1 ikke en markeert zijn/haar antwoord als beste 😃
Ja of een andere medewerker die misschien ook wel die mogelijkheid heeft en zijn antwoord meteen de status geeft. Maar ik blijf nog even bij mijn keuze.
Maurice en Ben doen het prima nog 🙂
Reputatie 7
Badge +5
Die staan bij mij ook op nummer 1 & 2, een niet al te krampachtige klantenservice houding.
Mijn mening is en blijft, klanten voor/met klantenforum, spring erin als Tele2 bij een vraag/klacht nodig is zonder dat "verplicht" moeten verschijnen/antwoorden in zo'n topic.
Bijv: iemand heeft een vraag over powerplugs.....dat word door andere gebruikers haarfijn uitgelegd...klant blij..
Nee, er moet en zal nog even een moderator reageren met wat linkjes en of er nog meer vragen zijn.
Zal best, dan vraagt die klant dat wel eerst verder aan andere gebruikers..
Maurice zakt bij mij plotseling ver naar beneden dankzij zijn rol in het topic over het hoge dataverbruik van de zoon van Marijke. Waardeloos, Maurice moet ook "woef" zeggen tegen zijn baas, en hij doet dat ook nog.... Wat een teleurstelling!!
Reputatie 7
Badge +5
Niet geheel met je eens, hij koppelt alleen terug hoe de factuur tot stand is gebracht, ook dat hij gelijk gemeld heeft dat een sms sturen (in zulke gevallen) uit den boze is.
Dat (uiteraard) niemand het eens is met de hoogte van die factuur is een ander verhaal, niets achter gesloten deuren een dealtje gemaakt.
Voor mij scoort hij hier punten in openheid en wil wel degelijk de discussie aan.
Dan had hij die EUR 8,08 weg moeten laten !!! Wat een sof.Daar haalt hij zijn hele antwoord zelf mee onderuit.
Reputatie 7
Badge +5
Jij gaat nu een punt aanhalen wat nergens op gebaseerd is, de factuur "klopt".
Discussiepunt is de verhouding abbo v.s. limiet.
Dat is jouw mening, ik haal een punt aan, dat Maurice weg had moeten laten, ik heb het niet over welk discussiepunt, ik heb het over Maurice in een topic over de moderatie.

De factuur klopt niet, het gaat om onevenredig onredelijk hoge bedragen, waartegen Tele2 hun klanten zou moeten beschermen in plaats van afpersen. En we zien hier alleen maar het topje van de ijsberg.
Maurice licht de werkwijze van Tele2 prima toe in deze case inclusief de onbeschofte manier waarop klant op de hoogte werd gebracht van afwijzing klacht. Dat de werkwijze nog steeds onveranderd is terwijl er wel een nieuwe abonnementsvorm is gelanceerd in 2014 is een gebrek van Tele2 em zou allang aangepast moeten zijn
Klanten met oude abonnement zijn nog de dupe. Dat zal nog duren tot 2016
Ben staat op het moment bij mij op nummer 1. Het draait om comminiceren, hij begrijpt dat. Maurice klimt langzaam weer op, maar ik wacht nog op zijn antwoord in enkele topics.....:8

Voor de rest kan ik niet zeggen dat er veel uitspringt. Misschien toch een enquete van maken?🆒

De moderatie moet eens beseffen dat negeren niet zorgt voor afkoeling, maar slechts olie op het vuur is......
Als input, zonder enig oordeel op dit moment, geplaatste berichten van 30 maart tot 30 april:
Ben 354
Velma 291
Jefta 247
Maurice 233
Leontine 127
Su Ling 125
Rachid 53
Lotte 18
Roos 17
Andere (vroegere) namen, geen berichten
Dus ook daar staat Ben op nummer 1, complimenten Ben.🆒

Of word je nu ook weggepromoveerd?:?
Ben is ook in mijn achting gestegen omdat hij een vervelende affaire in een topic heel snel en goed heeft opgelost en afgehandeld en zich vervolgens in een PB verontschuldigde voor het ontoelaatbare gedrag van de klant.
Netjes Ben!
Chapeau!
en nogmaals bedankt.
Weinig veranderingen in de top 10... Jefta stijgt bij mij in de top, Velma stijgt ook wel wat, maar ik wacht nog even gespannen af, wat Ben gaat presteren met zijn nieuwe gave, een "magische blik" !!🆒

https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/krijg-geen-mail-via-outlook-zonnet-klant-binnen-42913?postid=260735
Reputatie 4
Badge +2
Misschien toch een enquete van maken?🆒

Enquête? Ben jij zo ongeduldig. Meerdere malen per week krijg je hier op het forum een melding om een enquête in te vullen, zo lang hoef je er niet op te wachten hoor!!!!

Geintje natuurlijk.

--

Heel Tele2 mag mij eens bewijzen dat ze kunnen communiceren. Wacht inmiddels al bijna een maand op mijn vergoedingen aanvraag aangezien deze kwijt was? Git lekker wah!

Diegene die dit kan bewijzen is mijn nummer 1! 🙂
Vergoedingsaanvraag die kwijt is ligt gewoon bij al die andere vergoedingsaanvragen die kwijt zijn Naud.
Wat de moderator top 10 betreft.
Ben is nog favoriet en Jefta en Maurice ook
Ze gaan een beetje gelijk op.
Su Ling is weer gedaald bij mij vanwege de baal reactie in de Samsung S5 mini vraag waarin ze doet alsof ze nog nooit van het probleem gehoord heeft.
Staat nu op 0

Reageer