vraag

Mobile Subscription Cancellation - Going Abroad

• 19 november 2019
  • 0 reacties
  • 71 x bekeken

Left the country in September, sent Tele2 the de-registration papers from the gementee, and was told i would not have to pay the exit fee.

Today i received a bill for 88 euros for cancelling the contract early. I tried to call tele2, was passed around to 6 different people who at first would deny i was exempt from paying the exit fee for leaving the country, to agreeing i was exempt then passing me to another department.

No one could provide me a reason why i still need to pay after sending the document. I even asked if i can email them tonight to prove once more but no one could give me an address to send it to.

This is ridiculous, i nearly spent an hour on the phone to tele2 from my UK mobile, i probably just paid even more money.

Verliet het land in september, stuurde Tele2 de uitschrijvingspapieren van de gementee en kreeg te horen dat ik de exit-kosten niet hoefde te betalen.

Vandaag ontving ik een factuur voor 88 euro voor het vroegtijdig annuleren van het contract. Ik probeerde tele2 te bellen, werd doorgegeven aan 6 verschillende mensen die aanvankelijk zouden ontkennen dat ik was vrijgesteld van het betalen van de exit fee voor het verlaten van het land, om ermee in te stemmen dat ik vrijgesteld was en me vervolgens naar een andere afdeling bracht.

Niemand kon mij een reden geven waarom ik nog steeds moet betalen na verzending van het document. Ik heb zelfs gevraagd of ik ze vanavond kan e-mailen om nog een keer te bewijzen, maar niemand kon me een adres geven om het naar toe te sturen.

Dit is belachelijk, ik heb bijna een uur aan de telefoon doorgebracht om te telefoneren via mijn Britse mobiel, ik heb waarschijnlijk gewoon nog meer geld betaald.

0 reacties

Geen reactie

Reageer