Meer sim only smaken

• 23 februari 2016
  • 14 reacties
  • 420 x bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Goldmember
  • 15579 reacties
Als je al een 4G toestel hebt kun je ook de grote sim only bundels bestellen zonder een verplicht toestel aankoop.

http://4gmasten.nl/

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 3
Is dat die "onafhankelijke" 4gmasten-link waar nu jullie producten worden aangeboden? Zoals ik al zei, www.4gdekking.nl is wél onafhankelijk.
Groot nieuws weer 8GB is al veel en de meeste klanten hebben daar genoeg aan maar ach voor een 10tje meer weet je dan dat je over internet kunt beschikken, niet dat je het nodig hebt maar het idee hé. Leuke geste van Tele2 weer daar is over nagedacht
Reputatie 2
Badge
cynische bui vandaag Karin ?

Is het niet zo dat mensen zelf mogen kiezen, en vaak zelf wel weten of ze het nodig hebben. Of ga jij daar over?
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb al een keer aangegeven dat ik die 24 GB genomen heb om gewoon ontzorgd te zijn. Geen gedoe meer met WIFI aan/uit, bel/data bundel controleren etc. etc. Ik gebruik het nu de 2e maand en komt niet eens aan 20 Gb, maar ik hoef er ook nooit meer over na te denken.

@Manolis, Die informatie site verkoopt helemaal geen producten...
Inmiddels heb ik ook de deeplink bij Tele2 gevonden:
https://www.tele2.nl/newsroom/2016/24gb-4g-sim-only-tweede-stap-tele2s-datarevolutie/

En Tele2 is vanaf vandaag ook officiele reseller van Apple:
https://www.tele2.nl/newsroom/2016/tele2-voegt-iphone-toe-aan-assortiment/
Cynische bui? Misschien wel. Ik hoop inderdaad Tooll dat mensen zelf wel weten wat ze nodig hebben voor ze zich 24 maanden binden aan een contract van 35 euro pm . En Eric ik zet nooit Wi-Fi aan uit, dus geen sprake van gedoe want zodra ik buiten bereik van Wi-Fi ben start automatisch 4G+
Reputatie 6
Badge +5
Leuke discussie dames en heren 🙂
Mooi om te zien hoe jullie denken over de nieuwe aanbiedingen.
Wij zijn er natuurlijk super trots op en je kan altijd kiezen voor een maandelijks opzegbare sim-only.
Wij geloven in ons netwerk en de kracht van het product.
En zo kan iedereen het proberen. Ook met lekker veel data.

De trend is echt dat het dataverbruik nog verder zal stijgen voor de consument.
Dat zie je overal. Lekker veel data is daarom niet alleen maar handig voor nu (zorgeloos internetten zoals eric zegt), maar zo ben je ook klaar voor de toekomst.
Wie weet wat er allemaal nog gaat gebeuren de komende twee jaar en hoeveel data je dan nodig zult hebben.

Leuk onderwerp om eens over na te denken 🙂
Fijn weekend allemaal!
Groetjes,
Ben
Tja Ben het dataverbruik zal stijgen omdat er veel data wordt aangeboden niet omdat dit een veel voorkomende vraag zal zijn

Ik heb recentelijk op het forum van een andere provider ( die bij elke gelegenheid de databundels gratis verdubbeld ) de vraag gehoord waarom verlagen jullie de abonnementsprijs niet liever? De vraagstellers en de reageerders op die vraag waren unaniem van mening dat 8Gb ruim voldoende is en wanneer dit verdubbeld wordt ze maandelijks de geschonken GB 's weer inleveren. Bij Tele2 worden dus betaalde GB 's ingeleverd. En wat de toekomst betreft? Mocht het in de toekomst echt noodzakelijk worden dan is een bundel toch snel gewijzigd?
Reputatie 2
Badge
Maar de mensen kunnen toch gewoon kiezen, ze hoeven toch geen 8 of 24 GB te nemen.
Ik begrijp je punt niet zo goed Karin, mensen zouden dan teveel betalen als ze het niet opmaken?
Dat is toch ook een keuze dan, begin dan laag en ga hoger in je bundels als dat nodig is.

(Ben het dataverbruik zal stijgen omdat er veel data wordt aangeboden niet omdat dit een veel voorkomende vraag zal zijn ) Waar haal je deze stelling vandaan? is toch puur speculatief, dus niet zinnig om te vermelden?
Deze stelling beste Tool komt uit een klantonderzoek bij andere providers uit een enquette op een forum. Het aanbod van Tele2 komt uit Zweden daar zijn hoge bundels blijkbaar noodzakelijk. De mensen kunnen inderdaad kiezen en dat zullen ze hoop ik doen met hun verstand.Natuurlijk betaal je teveel als je 35 euro per maand betaalt en er slechts een klein gedeelte van verbruikt hoezo begrijp je dat niet? Lager abo is goedkoper simpel toch?
Reputatie 2
Badge
In jou stelling ga je ervan uit dat mensen altijd een te hoge bundel kiezen, althans zo komt het over in je post. mijn reactie is dus dat er een keuze is , dus dat dat niet zo hoeft te zijn.

Ik ga uit van het verstand van mensen dat ze een goede keuze voorzichzelf kunnen maken,
en ten slotte een telecomprovider wil winst maken (tot nu toe 🙂 dus alles wat er niet gebruikt word is winst, niks mis mee lijkt me
Mijn stelling is dat Tele2 iets aanbied waar nu nog geen behoefte aan is maar waarvan Tele2 denkt dat die behoefte er in de toekomst wel zal zijn. Natuurlijk willen providers winst maken en zullen ze dat op alle mogelijke manieren ook proberen te bereiken. Ik denk dat de stelling wat er niet gebruikt wordt is winst doorslaggevend is geweest in het aanbod van deze nieuwe sim only smaak. Ik hoop nogmaals dat mensen dan inderdaad de keuze zelf kunnen maken en eerst eens een maand uitproberen of ze wel 24 GB nodig hebben. 24 maanden is lang te lang voor een te groot abonnementje.
Bovendien eerst waren het alleen de abonnementen met toestel, wie zegt je dat Tele 2 over 3 maanden of zo met geheel onbeperkt internet en bellen komt? Voor een 10 tje meer misschien?
Badge +5
Ik heb geen problemen met wat Tele2 aanbied aan bundels, uiteraard is dit altijd gericht op zoveel mogelijk winst behalen, maar dat is overal zo.

Wat nou wel eens verbeteren mag, en dat geldt voor alle providers, is dat het mogelijk wordt om lager dan je startbundel te mogen downgraden.
Nu zal dit bij een abo met toestel lastig liggen natuurlijk omdat bundels en toesteltarief hierop afgestemd zijn, maar Sim-only moet kunnen. Je moet gewoon vrij kunnen schakelen per maand (of per kwartaal als het administratief makkelijker is) tussen 0 en 24 Gb met bijbehorend tarief. Dan zit je ook niet eindeloos vast aan een te hoge duurdere bundel die je niet opmaakt.
Reputatie 3
Leuk aanbiedingen zonder dekking.... ik zit nog altijd in het oosten..... en het is er nog altijd niet beter op geworden. Fantastisch Tele2, maar liefst 24 GB, maar helaas 3G bij T-mobile..... niet omdat het kan, maar omdat het moet.🆒

Lang leve wifi!