Sticky

Mario van Tele2 jarig!

Reputatie 5
Badge +3
Onze leuke, lieve en super moderator Mario is vandaag 31 geworden!
Natuurlijk mag dit niet onopgemerkt voorbij gaan! Stuur hem maar even een privé-berichtje via deze link!

21 Reacties

Reputatie 5
Badge

Reputatie 7
Badge +5

Badge +2
Neem het er lekker van vandaag, je hoeft niet langs de kassa😋

Reputatie 5
Badge +3
Gela schreef:

.

Nooooooo @Gela what have you done!?? Nu kunnen wij straks niet meer naar de supermarkt om eten te kopen! Mario eet alles op😑 😥
Reputatie 7
Badge +5
Patrick van Tele2 schreef:

Gela schreef:

.

Nooooooo @Gela what have you done!?? Nu kunnen wij straks niet meer naar de supermarkt om eten te kopen! Mario eet alles op😑 😥

Problem solved 🤐

Reputatie 4
Badge +1
Idee?

Pureren is een kooktechniek met als doel het verwijderen van grove stukken uit het gerecht. Door het pureren worden grotere stukken fijn gemalen.

Voorbeelden van gepureerde voedingsmiddelen zijn aardappelpuree, appelmoes en soepen.
Reputatie 4

Reputatie 7
Badge +5
Mario van Tele2 schreef:

Idee?

Pureren is een kooktechniek met als doel het verwijderen van grove stukken uit het gerecht. Door het pureren worden grotere stukken fijn gemalen.

Voorbeelden van gepureerde voedingsmiddelen zijn aardappelpuree, appelmoes en soepen.

Problem solved again, sondevoeding is nu ook uitgesloten 😶

Reputatie 1
Gefeliciteerd
Reputatie 5
Badge
Wederom een moment om te vieren voor een aantal van ons..

Mario gaat het Forum verlaten. 🆒
Reputatie 7
Badge +5
Meestal is dat geen reden tot een feestje, of hij moet promotie gemaakt hebben?
Vieren jullie al die andere moderatoren die het afgelopen jaar zijn vertrokken ook?
b.v Mark, JeroenM, Emiel, Tineke 😉
Reputatie 7
Badge +5
Ik weet al hoe het zit met de drie musketiers, er was mij al iets opgevallen dus heb ik mijn neus er maar eens ingestoken.
Maar ik zeg niets, dat is niet aan mij.
Reputatie 5
Badge
Cypher schreef:

Meestal is dat geen reden tot een feestje, of hij moet promotie gemaakt hebben?

Ik heb al eerder ergens gehoord dat er meer Tele2 medewerkers weg gaan i.v.m. de overname van Telekom Duitsland, misschien is dat de rede?
Reputatie 7
Badge +5
Ik kan het wel zeggen, maar zoals gezegd vind ik dat het niet aan mij is om dat te doen.

''suspence''
Reputatie 5
Badge
Patrick heeft inmiddels een ''afscheid'' topic aangemaakt.
Reputatie 5
Badge +3
Nee, het heeft niks te maken met de overname van T-Mobile. Wij gaan onze focus leggen op de storingsprocessen.
Reputatie 7
Badge +5
Patrick van Tele2 schreef:

Nee, het heeft niks te maken met de overname van T-Mobile. Wij gaan onze focus leggen op de storingsprocessen.

Dat klinkt heel interessant Patrick, en een switch naar iets anders is altijd leuk.
Reputatie 5
Badge
Cypher schreef:

Ik weet al hoe het zit met de drie musketiers, er was mij al iets opgevallen dus heb ik mijn neus er maar eens ingestoken.
Maar ik zeg niets, dat is niet aan mij.

wat bedoel je hier mee...?
Reputatie 7
Badge +5
Ik zag ineens een stortvloed van afgesloten topics, dus heb ik navraag gedaan.
Drie Moderators van het Forum stromen door naar een andere functie binnen Tele2 en verlaten het Forum.
Kijk maar een paar post naar boven, dan wordt het wel duidelijk(er)
Ter informatie over de opkomst en ondergang van de moderatoren over het laatste halfjaar 😉 😉 😉
Het aantal geplaatste postings per week:

Reageer