Leuke reacties op 25% groei van tele2

• 26 januari 2017
  • 4 reacties
  • 289 x bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Goldmember
  • 15173 reacties
Naast serieuze zaken en vragen die we op dit forum tegenkomen is er gelukkig ook ruimte voor het andere geluid, dat van tevreden klanten. Zie onderstaande reacties op tweakers naar aanleiding van het bericht dat er 25% groei in het eerste volle 4G jaar van Tele2 is genoteerd!

https://tweakers.net/nieuws/120525/aantal-klanten-tele2-groeit-met-bijna-kwart-in-jaar-na-livegang-4g-netwerk.html

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Leuk om te lezen!
Reputatie 1
meestal zie en hoor je de klachten alleen , ook ik ben tevreden wat betreft de dekking 😃
Reputatie 7
Badge +2
Ik vraag het mij af hoeveel van die klachten echt waar zijn.

Ja, in het verleden was ik ook geen fan van Tele2, vooral wegens de slechte T-mo netwerk en de hogere kosten van minuten en mbs buiten de bundel.

En ik zeg niet dat dingen fout gaan, er is zeker plaats voor verbetering, maar wat ik vaak zie is de standaard "ja factuur van 2 maanden geleden is niet betaald en ik ben zonder waarschuwing afgesloten, terwijl ik niks van wist"

Ja right lol

Anyways, ik ben ook blij met Tele2 nu, en de service op Twitter is super snel.

De laatste aanbieding van T-mo is zeker een goede deal, maar Tele2 is de enige met hoge data bundel icm maandelijks opzegbaar abonnement.
Nou fijn dat er naast alle zaken die verkeerd gaan zoals de simkaartactivatie en vastlopende bestellingen en de gebrekkige info over de levering en de klachtenafwikkeling die nog steeds veel te wensen over laat, ook de positieve kanten eens belicht worden.
Ik ben met mijn abonnement wat ik met een Samsung J5 toestel als reserve abo afsloot ook tevreden. Gebruik het weinig.
Dat er op de financiele afdeling van alles misging sinds het nieuwe bankrekeningnummer van Tele2 sinds November is door Tele2 zelf bevestigd en de afwikkeling van de problemen met onterecht afgesloten klanten duurt nog steeds voort!
Fijn dat Tele2 groeit.....
Goeie deals hebben ze zeker,
Maar service voorlichting en klachtenbehandeling laat nog steeds veel te wensen over.
Ik ben ervan overtuigd als dat zou verbeteren ze nog groter en nog beter zouden kunnen worden.