Topic Tuesday

Lekker rennen

  • 18 May 2021
  • 0 reacties
  • 28 x bekeken
Lekker rennen
Reputatie 6
Badge +2

Heeeeeerlijk! Lekker een stukje rennen buiten. Daar krijg ik echt een chill gevoel van, als ik thuis ben dan... Het rennen zelf gaat bij mij nog niet van harte maar daar komt hopelijk verandering in! Want er zijn allemaal handige apps die je op je telefoon kan gebruiken om het rennen leuker te maken. Dus geen excuses meer, renschoenen aan en gaan! 

Het chille van rennen is natuurlijk dat je niet veel nodig hebt. Renschoenen, sportieve kleding en telefoon met muziek. Zonder telefoon ga ik niet weg want ik moet uptempo muziek hebben voor extra motivatie! Wij bieden natuurlijk de beste telefoons aan met de scherpste deals. Wat luister jij tijdens het rennen?
 

De eerste 5 Kilometer
Mijn doel is nu om de eerste 5 kilometer te rennen zonder te stoppen en zonder ademnood! Daarvoor gebruik ik nu de Hardlopen met Evy app. Daarmee train je in 10 weken om 5 kilometer te rennen. In de app zit een schema en de bedoeling is om dan drie keer per week te rennen. Wat is jouw doel met rennen en hoevaak ren jij? Ik probeer mij echt aan die drie keer per week te houden. Ik zit nu in week 4 van het schema, ik laat jullie weten hoe het gaat na week 10. Wij hebben op ons blog nog een aantal andere toffe apps uitgelicht voor hardlopen: tele2.nl/blog/hardloop-app-beste/. Ken jij die al?

Hardlopen met Evy

10.000 stappen
Sinds
een week of twee heb ik ook een ander doel. Elke dag 10.000 stappen zetten, wandelend of rennend. Overdag doe ik mijn best om in mijn pauzes zoveel mogelijk stappen te zetten! Als ik dan in de avond nog mijn Harlopen met Evy training doe dan haal ik het meestal met gemak. Dit motiveert enorm! Doe jij ook aan de 10.000 stappen per dag challenge?

Misschien jij nog tips en trucs om de beginnende renner op weg te helpen? Laat het de Community weten in een reactie! 


 


0 reacties

Geen reactie

Reageer