Je laatst bekeken film

• 11 januari 2017
  • 12 reacties
  • 2503 x bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Voor alle movie fans hier een gezellig topic!

Welke film heb je het laatst bekeken en wat vond je ervan? Vertel even kort waar de film over ging en of het een aanrader is.

Ik heb, naast alle series die ik al kijk, van de week ook weer een film gekeken: the theory of everything. Ik heb deze al een keer gezien, dus het is zeker een aanrader ;)

De film gaat over de beroemde natuurkundige Stephen Hawking. Hij wordt tijdens zijn jaren aan de universiteit verliefd op Jane die later voor hem gaat zorgen wanneer ze eracher komen dat hij ALS heeft.

12 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Ik heb laatst eindelijk de nieuwe Star Wars film, Rogue One, gezien. Ik hoef denk ik aan niemand uit te leggen waar Star Wars over gaat. Wat wel goed is om te weten is dat Rogue One de eerste van een aantal "losse" Star Wars verhalen is. Het speelt zich af tussen Episode 3 en 4 van de Star Wars saga.

Ik had verwacht dat deze film minder spectaculair zou zijn dan de "hoofdfilms", maar niks is minder waar. Ik vond hem echt heel goed en nauwelijks minder dan Episode 7 die een jaar geleden uitkwam. De film zit vol met actie en de muziek is prachtig. De personages zijn wat minder sterk vergeleken met de eerdere Star Wars films en het verhaal is wat compacter, maar dat zijn dan ook de enige minpunten wat mij betreft. Ik heb me erg vermaakt met deze film, dus het is een dikke aanrader wat mij betreft!
Reputatie 3
Badge +1
@Tom van Tele2,
Die moet ik dus nog steeds zien! Aanrader voor de bios en is 3D echt een toevoeging?

De laatste die ik gezien heb ik "Now you see me 2". Een film met magie en/of goochelaars (of illusionisten), altijd leuk toch?!
Reputatie 5
Badge +4
Mijn vriend en ik hadden een weddenschap en wie er gelijk had mocht een film kiezen in de bioscoop. Ik had helaas verloren en moest toen mee naar Star Wars.
Dat was een heel lange zit haha. Het is niet echt mijn genre. 😛
Reputatie 4
Badge +3
@Tom van Tele2,
Die moet ik dus nog steeds zien! Aanrader voor de bios en is 3D echt een toevoeging?

De laatste die ik gezien heb ik "Now you see me 2". Een film met magie en/of goochelaars (of illusionisten), altijd leuk toch?!

Dat het in 3D was is me nauwelijks opgevallen, dus dat kan je zowel positief als negatief uitleggen haha
Badge +5

Spectral was bij mij de laatste, een netflix original.

Vond hem wel aardig.
Reputatie 6
Badge +5
Oeh, ja Spectral.. Die staat nog op mijn lijstje die ik binnenkort moet kijken 🙂
De laatste film die ik gezien heb, is meer een documentaire:
King of Kong - a Fistful of Quarters (2007)
staat volledig online. Link: YouTube
Of kijk direct hier:

Super interessante docu over een man die probeert het wereldrecord Donkey Kong te verbeteren.
Een soort van competitive gaming verhaal, toen het nog echt een beetje in de kinderschoenen stond.

Een aanrader als je even anderhalf uur niks te doen hebt op een regenachtige zondagmiddag bijvoorbeeld 🙂
Groetjes,
Ben
Reputatie 5
Badge +3
Ok, ik heb laatst nog Donkey Kong gespeeld, dus die ga ik binnenkort eens kijken! :P

Ik ben een echte horror fan en heb laatst nog eens The Conjuring 2 gekeken. Blijft griezelig.. Zijn er nog andere horror fans hier?

Reputatie 5
Badge
Ik wijk even van dit topic af. Om er wat leven in te gooien deel ik de films
die binnenkort uitkomen en waar ik echt naar uit kijk!

Sand Caslte (Netflix Original)

War Machine (Netflix Original)

Reputatie 5
Badge +3
Mijn laatste films die ik gezien heb is:

Great wall

Reputatie 7
Badge +5
Snowpiercer, een film met diepgang.

De vergelijking met de maatschappij en de problemen is treffend.
Badge +2
De film Moonlight heb ik gisteren gekeken. Echt een aanrader!

Reputatie 1
The Girl on the Train was mijn laatste film, best aardig.

Reageer