Ik wacht op de Redeem voucher!

  • 27 May 2019
  • 7 reacties
  • 12524 x bekeken

Reputatie 7
Badge +8
Op 26 april heb ik mijn nieuwe telefoon Huawei smart plus 2019 van mobiel.nl ontvangen. Ik zou na 14 dagen een voucher ontvangen. Die is er na een maand nog niet! Mijn oude mobiel is een Microsoft Lumia. Deze heeft een waarde van € 0,00. Vijftig euro extra inruilpremie komt uit op € 50,00.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6
Goedemorgen Theo,
Ik wil even een bericht sturen naar de verantwoordelijke afdeling, daarvoor wil ik graag wat dingen weten:

Heb je het toestel opgestuurd?
gaat het om geld of een voucher:
Heb je bericht gekregen van Redeem dat het geld onderweg is?
Heb je in je spam gekeken
Heeft klant zelf al contact gehad met Redeem ?

Graag hoor ik van je,

Fijne dag,

Arjan
Reputatie 7
Badge +8
Ik heb nog niets ontvangen of verstuurd. Als ik alles invul voor het retourneren eindigt het bij de voucher code. Dus die heb ik nodig om verder te kunnen. Ik heb geen bericht tot nu toe hiervoor ontvangen, ook niet in de spam op mijn beide mailadressen bij jullie bekend!
Reputatie 6
Dat is is irritant,

Voordat ik iets kan doen wil ik je vragen eerst met Redeem contact op te nemen waarom je de voucher niet ontvangt.
Mocht je dan geen reactie ontvangen kan ik het voor je escaleren.

Fijne dag,

Arjan
Reputatie 7
Badge +8
Oké, ik neem contact op met Redeem. Ik meld me later hoe het verder gaat! Alvast bedankt!
Reputatie 6
Top!

Hoor graag van je!

Groet,

Arjan
Reputatie 7
Badge +8
Vandaag een mail van Redeem ontvangen dat het doorgezet is naar de juiste afdeling.

Dan weten we dat er iets bij Redeem gebeurt. Ik houd jullie op de hoogte hoe het verder gaat!
Reputatie 7
Badge +8
Vandaag na een week maar weer een herinnering gestuurd naar Redeem dat ik graag mijn voucher wil ontvangen!
We blijven aan de bal.