ik stop met tele2

  • 16 April 2021
  • 3 reacties
  • 60 x bekeken

ik heb er een heel erge provider aan. ik mag niet eens contact nu opnemen met tele2 want die moeten ook slapen anders krijgen zij ook psychosen. en ik mag werkelijk niets bellen, ook geen eddy consulent. ik moet werkelijk erg nodig praten want zit in een erge lange deja vu maar niemand in mijn omgeving kan of wil met mij praten omdat ik in quarantine zit. heb afgelopen week ook geen factuur mogen omzetten naar cash. dit is mijn eigen beslissing dat ik dit doe en dat was zeer nodig ook. tot ziens tele2, jullie zijn echt een enge erge verpesters van mensenlevens. ik zeg hierbij mijn abonnement 33002426o


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je zou je huisarts deze ochtend even moeten bellen.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @onthego,

Als ik het goed begrijp wil je jouw abonnement opzeggen, dat is jammer om te horen. Om je zo goed mogelijk te helpen stuur ik je een privebericht om te kijken wat er mogelijk is. Als je buiten contract bent kunnen we het abonnement opzeggen en anders komen er kosten bij voor het openbreken van jouw contract. Ik sta voor je klaar!

Reputatie 7

Wat is er los van je gemoedstoestand nu eigenlijk mis waarom je bij Tele2 weg wilt?

Reageer