Het wordt winter!

• 30 oktober 2016
  • 11 reacties
  • 234 x bekeken

Badge +2
  • Goldmember
  • 1150 reacties
Vannacht gaat de klok een uur terug, de winter komt eraan.

Ben je er klaar voor? Alles weer in de winterstand gezet?
En wel je eigen stoepje schoon houden.
Nou dat valt niet altijd mee zeg.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Badge +4

Niet mijn meest favoriete seizoen. 😃
Reputatie 4
Badge +3
Hij valt bij mij ook net buiten de top 3 😉
Reputatie 5
Badge +4
Ik ben er zo niet klaar voor! Ik hou echt niet van sneeuw en kou. Ik vind sneeuw leuk voor 1 dagje en dan wel op een dag waarop ik niet naar buiten hoef haha.
Veel mensen zijn altijd helemaal fan van de wintersport. Mijn hele familie behoort ook onder deze groep. Ik laat ze elk jaar weer in de steek, tot hun grote teleurstelling.
Ik hou liever van warme vakanties of stedentripjes.

Zijn jullie fan van de winter?
Reputatie 4
Badge +3

Reputatie 6
Badge +5
Winter!
Heerlijk 🙂 Kou kan ik echt waarderen.
Ik vind wintersport ook echt heerlijk en misschien wel leuker dan zomersport.

Alleen snap ik echt niet waarom we nog zomertijd/wintertijd doen.
Vooral dit spreekt echt boekdelen: Why daylight savings time - Youtube
Kunnen we niet gewoon 1 tijd aanhouden, zoals de rest van de wereld buiten West-Europa en de VS?
Ik zal jullie een andere kant van het verhaal laten zien.
Boerenbedrijfjuh. Mijn vader was meer een koejenboerkuh. WInter, zorgen dat alles kon drinken. Voerkuil bevroren, open kappen met bijl de grondlaag bovenop plastic.

Ik ben, "mag", tot '20 varkensboerkuh. Vrachtwagens die voer brengen, slippend proberen bij de silo's te komen .... Dus meehelpen de chauffeur om de wielen vrij te krijgen.
Je staat dan met een auto als chauffeur met maximaal 32 ton op de weg. Nog maar te zwijgen over mist...

Nee winter komt met troep en gaat met troep. Geen staulkunduh fan, zalk maar zegguh. 😉
Reputatie 6
Badge +5
Ik moest even goed lezen wat je nou precies bedoelde Friesian... Maar ik denk dat ik het nu begrijp en zo te lezen ben je geen fan van de winter 😉
Ik moest even goed lezen wat je nou precies bedoelde Friesian... Maar ik denk dat ik het nu begrijp en zo te lezen ben je geen fan van de winter ;)
Yep, winter brengt een hoop last. Goed voor de natuur, een herstelpunt. Maar niet voor iedereen gemakkelijk en of genieten. Maar de dieren hebben het goed.
Reputatie 1
geef mij maar lekker +20/25 overdag en s nachts rond 0 graden

al hou ik ook wel van erg ruig weer ....
en niet beginnen over de ongemakken of schade.... ik heb het weer niet in de hand en kan dus erg genieten van erg zwaar onweer ..... 🆒
Reputatie 6
Badge +5
Haha, dat had ik niet verwacht van je Bertus67 😉 met die avatar van je.
Reputatie 5
Badge +3
Brrr..Ik vind het wel erg koud.. Mijn verwarming staat in de avond al aan 🙂

De verschillende seizoenen zijn mooi, maar het hele jaar door 15-20 graden zou ook niet verkeerd zijn!