Geld niet ontvangen van Redeem

• 30 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 144 x bekeken

Hallo,

Maandag 7 oktober 2019 heb ik mijn telefoon IPhone 6 16GB opgestuurd naar Redeem. Donderdag 10 oktober kreeg ik de SMS dat mijn telefoon aangekomen en goedgekeurd was. Het afgesproken bedrag zou binnen 4 werkdagen op mijn rekening gestort worden. Dit is echter niet gebeurd. Donderdag 17 oktober contact opgezocht met Redeem via de mail, volgende dag kreeg ik meteen een antwoord dat de gegevens opnieuw werden doorgezet, maar nog steeds geen geld gestort. Wederom donderdag 25 oktober een mail naar Redeem gestuurd, maar deze keer geen antwoord gekregen. Het is nu al 3 weken geleden en er is nog steeds geen geld gestort. Belachelijk dat Tele 2 dit bedrijf promoot aan zijn eigen abonnees.

1 reactie

Reputatie 3
Badge

Welkom op het forum! 

Bedankt voor jouw uitleg. Het idee achter Redeem is goed,  zo gaan we de verspilling van bruikbare telefoononderdelen tegen. Dus bedankt voor het opsturen van jouw iPhone.

Soms is het zo dat Redeem net iets te lang op zich laat wachten met uitbetalen, net als in jouw geval. Ik wil je graag verder helpen. Ik heb daarvoor jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Reageer