vraag

geen bereik/netwerk in zweden

  • 10 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 181 x bekeken

Hallo daar,

 

Ik heb het vorige topic gelezen over dit onderwerp. Alles geprobeerd wat daar werd aangeraden, helaas geen succes.

 

Ik heb geen netwerk/data in Zweden, wat ik wel had in overige landen buiten NL.

 

Ik kan de netwerken zien, maar er niet mee verbinden, dus ook niet handmatig. Precies dezelfde fout melding als in het vorige topic.

 

Kan de technische dienst mij helpen?

Mijn tele 2 nr is *aangepast door moderator*, nu even via via op het internet.

 

Zou fijn zijn zsm hulp te ontvangen ivm mijn werk week.

 

Mvg Patrick


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ben je klant geworden voor of na 6 mei 2020?

Indien ervoor, check dan dit topic over het SIM menu.

 

Nee, ben al lang klant bij tele2

Onverstandig je telefoonnummer hier in dit openbare forum te plaatsen.

Moderator s.v.p. verwijderen.

Reputatie 4
Badge

Hey @Hoendervoogt, welkom op onze Community! Goed dat je die vraag hier stelt. Ben je geholpen met de tip van @eric? Zo niet, dan weet ik zeker dat je iets hebt aan de tips in dit topic! Wil je ons op de hoogte houden? Het is belangrijk dat je eerst deze stappen goed door loopt. Dan kan ik daarna een vervolgonderzoek opzetten. Als je jouw klantnummer invult in jouw profiel, kan ik snel aan de slag. Aan de hand van jouw klantnummer kan ik in het systeem duiken om het een en ander uit te zoeken voor jou. Zou je dit willen doen? Thanks alvast. 

Reageer