vraag

geen abonnement bij TELE 2 maar toch betalen


Persoonlijke gegevens verwijderd door een Tele2 Moderator ik heb ziggo abonnement sinds juli maar TELE 2 HOUDT GELD AF van mijn rekening dit geld wil ik terug pakket met modem tele 2 is nooit gebruikt en direct teruggestuurd

19 Reacties

Reputatie 5
Badge +1
Richard, dit is een klantenforum. Dus het zijn meestal klanten die hier reageren. Tele2 stuurt jou een modem en houdt geld af van jouw rekening. Als je geen contract hebt afgesloten bij tele2, je adres hebt doorgegeven om de modem op te sturen en zelf geen banknummer hebt doorgegeven met een incasso opdracht, dan zijn we een groots opgezette fraude op het spoor.
Meteen aangifte doen en een melding onterecht incasso naar je bank. Dit moet je niet pikken!
Reputatie 1
Niet heel handig om adresgegevens op een openbaar forum te publiceren. Heb je een Tele2 abonnement aangevraagd? Zo ja, hoe heb je dat geannuleerd? Want het modem niet gebruiken en/of terugsturen beëindigt het abonnement niet.
Reputatie 5
Badge +1
Nu kunnen andere telefoon providers ook een modem sturen. Het enigste wat er nog niet staat is het rekeningnummer voor de incasso.
Reputatie 7
Badge +4
Alleen maar iets ongevraagd opsturen is inderdaad onvoldoende om zomaar te factureren. Maar als je een contract bent aangegaan en niet binnen respijt opzegt, zit je er wel aan vast. NA de respijt periode gaat Tele2 pas leveren. Dus het niet aannemen van het modem is jouw probleem, ze kunnen natuurlijk wel nogmaals het pakket voor je opsturen.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb je persoonlijke gegevens verwijderd uit het originele bericht. Dit omdat het een publiekelijke forum is en iedereen dit kan zien. Maar ik wil het graag voor je nakijken en uitzoeken. Zou ik daarom in een privébericht het volgende mogen ontvangen: Je naam, volledig adres, geboortedatum en contactmailadres? Dan kan ik kijken of er een aanmelding is en of er iets gestuurd is naar dit mailadres.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
snoekerrichard schreef:

Persoonlijke gegevens verwijderd door een Tele2 Moderator ik heb ziggo abonnement sinds juli maar TELE 2 HOUDT GELD AF van mijn rekening dit geld wil ik terug pakket met modem tele 2 is nooit gebruikt en direct teruggestuurd

mijnb gegevens: Persoonlijke gegevens verwijderd door een Tele2 Moderator
Reputatie 5
Badge +1
Heb je nog steeds niet door dat dit een openbaar forum is? Je naam en adresgegevens maak je hier openbaar. Je bent nu op de hele wereld te Googlen. Eigen keuze, eigen schuld. Lijkt mij niet verstandig. Je had dat met de link van Jasper dat als privébericht kunnen sturen. Nu zul je wel kwaad worden, waar ik me mee bemoei.
Reputatie 7
Badge +4
Hij maakt wel mooie foto's!

Reputatie 5
Badge +1
Zelfportret, selfie heet dat tegenwoordig!
theocoppes schreef:

Heb je nog steeds niet door dat dit een openbaar forum is? Je naam en adresgegevens maak je hier openbaar. Je bent nu op de hele wereld te Googlen. Eigen keuze, eigen schuld. Lijkt mij niet verstandig. Je had dat met de link van Jasper dat als privébericht kunnen sturen. Nu zul je wel kwaad worden, waar ik me mee bemoei.

geen probleem wij zijn openbare figuren
Reputatie 5
Badge +1
Jij wil openbaar figuur zijn? Je hele foto album van meer dan 600 op het net! Waar heb je dat zelfportret gemaakt? Gulpen?
Reputatie 5
Badge +3
snoekerrichard schreef:

theocoppes schreef:

Heb je nog steeds niet door dat dit een openbaar forum is? Je naam en adresgegevens maak je hier openbaar. Je bent nu op de hele wereld te Googlen. Eigen keuze, eigen schuld. Lijkt mij niet verstandig. Je had dat met de link van Jasper dat als privébericht kunnen sturen. Nu zul je wel kwaad worden, waar ik me mee bemoei.

geen probleem wij zijn openbare figuren


Toch niet helemaal de bedoeling daarom weer verwijderd. Ik heb de gegevens wel kunnen gebruiken en je gegevens nagekeken. Ik zie geen telefonisch contact met de opzegafdeling tevens geen afmelding door Ziggo via een overstapservice. Hoe heb je ons abonnement precies afgemeld?
Reputatie 5
Badge +3
In een andere topic die inmiddels is gesloten heeft de klant aangegeven alles teruggestuurd te hebben. Dit is geen correcte manier om af te melden. Dit moet telefonisch / schriftelijk. Als je binnen de bedenkperiode zit raad ik aan dit telefonisch te doen
Reputatie 7
Badge +4
Hier nog zo'n gast, ene maertin.janss op facebook, die denkt dat je met het terugsturen /weigeren van het modem je abonnement automatisch wordt opgezegd. Heeft zelfs een dele van een telefoongesprek met de klantenservice online gezet: https://www.youtube.com/watch?v=TQ6Xf_4T1qs&feature=share

"Ik heb een advocaat en volgens artikel zoveel ga je geen contract aan als je het pakket terugstuurt..."
Ben benieuwd wat de uitkomst was toen de medewerker terug in het gesprek kwam na ruggespraak. Dat laat ie niet horen.
Reputatie 5
Badge +1
Die advocaat kan er goed aan verdienen.
Reputatie 7
Badge +4
theocoppes schreef:

Die advocaat kan er goed aan verdienen.


Helaas, persoon uit filmpje heeft geen cent te makken. Hij zegt dat de advocaat wordt betaald door rechtsbijstand, dat zijn onderhandelde tareven.
Ik denk dat hij wel vaker hier gebruik van maakt. Op Twitter maakt hij ook melding dat hij is opgelicht door Perry... https://twitter.com/martinryche

Ik krijg wel het gevoel dat we wat afdwalen, of niet? Het support TS namelijk wel dat er meer mensen zijn die zijn gedachten volgen?
Reputatie 7
Badge +4
Op facebook haalt die Maertin Janns bakzeil. Ook die klantenservice medewerkers trappen niet in zijn gladde juridische praatjes. Dus TS heeft wel een medestander, maar dat geeft niet een voor hem gewenst resultaat. Opzeggen door een pakket niet aan te nemen is onvoldoende om de dienst op te zeggen.

Reputatie 5
Badge +1
Laat het maar staan als een waarschuwing voor anderen. Dit eindigt altijd met een heel dure deurwaarder.
Reputatie 6
Badge
TS heeft inmiddels het 6e topic over hetzelfde onderwerp geopend en het begint nu wel wat vervelend te worden.

Reageer