vraag

geen abonnement bij TELE 2 maar toch betalen

Persoonlijke gegevens verwijderd door een Tele2 Moderator ik heb ziggo abonnement sinds juli maar TELE 2 HOUDT GELD AF van mijn rekening dit geld wil ik terug pakket met modem tele 2 is nooit gebruikt en direct teruggestuurd

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Richard, dit is een klantenforum. Dus het zijn meestal klanten die hier reageren. Tele2 stuurt jou een modem en houdt geld af van jouw rekening. Als je geen contract hebt afgesloten bij tele2, je adres hebt doorgegeven om de modem op te sturen en zelf geen banknummer hebt doorgegeven met een incasso opdracht, dan zijn we een groots opgezette fraude op het spoor.
Meteen aangifte doen en een melding onterecht incasso naar je bank. Dit moet je niet pikken!
Niet heel handig om adresgegevens op een openbaar forum te publiceren. Heb je een Tele2 abonnement aangevraagd? Zo ja, hoe heb je dat geannuleerd? Want het modem niet gebruiken en/of terugsturen beëindigt het abonnement niet.
Reputatie 4
Badge +1
Nu kunnen andere telefoon providers ook een modem sturen. Het enigste wat er nog niet staat is het rekeningnummer voor de incasso.
Reputatie 7
Badge +4
Alleen maar iets ongevraagd opsturen is inderdaad onvoldoende om zomaar te factureren. Maar als je een contract bent aangegaan en niet binnen respijt opzegt, zit je er wel aan vast. NA de respijt periode gaat Tele2 pas leveren. Dus het niet aannemen van het modem is jouw probleem, ze kunnen natuurlijk wel nogmaals het pakket voor je opsturen.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb je persoonlijke gegevens verwijderd uit het originele bericht. Dit omdat het een publiekelijke forum is en iedereen dit kan zien. Maar ik wil het graag voor je nakijken en uitzoeken. Zou ik daarom in een privébericht het volgende mogen ontvangen: Je naam, volledig adres, geboortedatum en contactmailadres? Dan kan ik kijken of er een aanmelding is en of er iets gestuurd is naar dit mailadres.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper

Reageer