vraag

gebeld door raar onbekent nummer

• 30 september 2019
  • 4 reacties
  • 181 x bekeken

Werd gisteren gebeld door raar nummer ,stom heb oproep gemist dus bel terug !stom was onverstaanbaar en heb meteen neergelegd ....was meteen 1.33 euri afgehouden !Heb toen Google bekeken en idd was een bekend nummer beginnent met +685 sindsdien weer 3 keer gebelt door raar nummer (blijkbaar hack nummers) heb nummers geblokkeerd via telefoon want tele 2 kan er niks tegen doen !!!hoop nu dat me rekening niet absurd hoog wordt kommende maand mocht ik gehackt zijn!!!de rare nummers zijn; +6857320471 , +6857320477 ,+6857320478 !!!!l nu ff hart luchten hoop dat hackers de tering krijgen met hun 1.33 winst stelletje niks nutten mvg .

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Jij bent niet gehacked. Dat jij uit de wereld gebeld wordt is niet te voorkomen, maar kost je niets!
Alleen als JIJ gaat terugbellen, dan betaal je wel die kosten. Tevens kun je in jouw telefoon die nummers ook als "blokkade" instellen, dan gaat je telefoon niet meer over als ze met dezelfde nummers naar je bellen.
Lwas verhaal is geblokkeerd pffcfc daarom meld ik nooit iets reacties te onnozel!!!!
Voor reageren eerst consumentenbond bekijken en kijken naar oplossing die ik al geef !!!vanuit de wereld kan je gebeld worden wauw !!!!
Kan tevens nu weer nummer blokkeren nummer 4 al

Reageer