Forumleden Top 10 ..

Toon eerste bericht

41 Reacties

Badge
Hey Ben!

Bedoel je hoe ik hier of in de winkel terecht ben gekomen? :8
In de winkel door mijn interesse elektronica en het forum gebruik ik regelmatig naast KANA en Google om vragen voor klanten te beantwoorden. Super handig het forum, dus vond het een logische stap om hier ook wat actiever te worden om mijn kennis te verbreden 😉
Reputatie 2
Badge +2
Leuk en gezellig dat je hier op het forum actief bent Mike 🙂

Wil je jezelf anders eens voorstellen in het voorsteltopic? Dan gebeurt daar ook eens wat 😃
Reputatie 3
Badge +5
Heel goed Jolien!
Ik ben ook alvast aan de slag gegaan daar 😉
Ben
Reputatie 3
Badge +4
Mijn reacties zullen in de maand januari ontzettend laag zijn. Zoals jullie misschien wel al gemerkt hebben, ben ik bijna niet meer actief op het forum. Sinds januari ben ik namelijk Online Content Manager voor de klantenservicepagina's op de Tele2 website. 🙂 Dit sluit ook meer aan op mijn studie.
Ik zit nu nog wel 2 dagen per week bij webcare maar ben dan voornamelijk actief op Facebook en Twitter.
En hier zijn dan enige resultaten uit januari.

Als eerste de aantallen van de laatste 4 maanden voor het grootste totaal aantal reacties:

En de verdeling voor forumleden en moderatoren per dag over de maand:

En ook nog de verdeling over de dag gemiddeld, uitgesplitst voor werkdagen en niet werkdagen:

Reputatie 2
Badge +2
Ziet er weer prachtig uit WhTurner! 😃
Hierbij dezelfde typen gegevens/grafieken voor februari 2017:

Hierin goed de nieuwe moderatoren te zien op hun eerste dag 27 februari 🆒

Hierbij wat gegevens van maart. (NB De 4 maandstabel is afgebroken na een totaal van 50 reacties)

En als vervolg de data van april 2017:

Na een flinke stoeipartij met het nieuwe forumontwerp, is het eindelijk gelukt op de gegevens van mei 2017 te verzamelen. Een probleem was dat in de inhoudsopgave van de subfora geen datum meer wordt gegeven alleen een indicatie (xx dagen of xx maanden geleden). Bij het oude forum was er een popup waar de datum (en zelfs de tijd) stond. Daardoor kan nu niet meer uit de inhoudslijst worden gehaald welke (delen van) topics interessant zijn, maar moet alle topics van de laatste twee maanden worden opgehaald om te zien welke forumleden en moderatoren op welke dag een reactie hebben geplaatst. Door het ontbreken van de tijdsopgave bij de reacties, kan er ook geen verdeling over de uren van de dag meer worden gemaakt.
Ik denk dat de getallen nu kloppen al zijn er nog kleine afwijkingen in de aantallen per persoon vergeleken met de getallen in "Moderatoren Top 10", maar die zouden kunnen worden veroorzaakt doordat de gegevens vrij lang na het sluiten van de maand zijn verzameld, waarbij misschien wel sommige reacties niet meer aanwezig zijn.

Deze tabel is afgebroken bij een totaal van 50 zowel voor de moderatoren als voor de overige forumleden,

Ik hoop de gegevens van juni sneller beschikbaar te hebben 😉
De gegevens van juni 2017:

Reputatie 4
Badge +4
mooie score!
Ook juli is nu beschikbaar:

Reputatie 4
Badge +4
Weer leuk om te zien whturner!
Hierbij de vertraagde gegevens van augustus (zie voor uitleg vertraging: https://forum.tele2.nl/omdat-het-kan-tine-176/moderator-top-10-42002/index10.html#post406678

Reputatie 4
Badge +4
Het was weer een vruchtbare maand!

Reageer