extra beltegoed ivm corona

  • 25 March 2020
  • 4 reacties
  • 159 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Het zou een mooie geste van Tele2 zijn als ze bv het beltegoed van iedereen verdubbelen. 
Klanten kunnen dit dan gebruiken om een extra belletje te doen naar ouderen of anderen die veel alleen zijn.  


4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Iedereen kan voor maximaal 3 euro zijn bundel per maand verhogen naar unlimited bellen. Dat is minder geld dan een tramkaartje heen/weer naar anderen. Let op, deze verandering is tot het einde van de maand, maar gaat direct in. Dus, activeer je het vandaag, dan zijn het nog 6 dagen. Op 1 April heb je 30 dagen voor die 3 euro extra.

Je kunt dit doen in mijn.tele2.nl en onder producten.

p.s. als je het direct na activatie weer terugzet is het aan het begin van de nieuwe maand weer terug naar de oorspronkelijke hoeveelheid minuten.

Het gaat niet om het geld maar om het gebaar van Tele2. Overal hoor en zie je mooie en goede initiatieven.  Maak daar reclame voor en wie weet levert het voor hen weer nieuwe klanten op. Win-winsituatie zou ik zeggen. 

Reputatie 7
Badge +12

Ja, je moet eens zien wat een ideeën er allemaal worden gegeven. Gratis dit, gratis dat, maar als je werkelijk het verschil wilt maken en eenzame mensen wilt verrassen met een gesprek, dan kun je dat NU al doen voor een paar euro.

Reputatie 7

Inderdaad heel mooi dat bedrijven initiatief tonen en zaken soms weggeven. Tele2 geeft een aantal tv zenders. Om gratis diensten vragen in deze tijd geeft mij toch een wrange bijsmaak.

Reageer