Feel Good Friday

EK 2020

  • 11 June 2021
  • 0 reacties
  • 20 x bekeken
EK 2020
Reputatie 6
Badge +2

Het EK 2020 begint vanavond! Daarom gaat dit ‘Feel Good Friday’ topic over een van mijn favoriete tijdsbestedingen: Voetbal kijken :soccer::heart_eyes:

De TV kan vanavond aan om 21.00, dan speelt Turkije tegen Italie. Super wedstrijd om alvast lekker in de stemming te komen want aanstaande zondag speelt Nederland tegen Ukraine! Ik ben er helemaal klaar voor en heb er onwijs zin in. De wedstrijden worden uitgezonden op NPO1 en die kan je natuurlijk mooi thuis kijken met jouw Tele2 Thuis TV pakket! 

Laatste keer dat Nederland meedeed aan een toernooi was in 2014… zo lang geleden. We verdienen het gewoon om weer plezier te hebben en naar spannende wedstrijden te kijken. Hijs jezelf in een oranje shirtje, biertje erbij en je bent klaar voor de strijd. Dat is toch mooi? Hoe kijk jij de wedstrijden van het EK?

Dit is het schema van Nederland:

- Zondag 13 juni | 21:00 uur | Nederland :flag_nl: – Oekraïne :flag_ua:

- Donderdag 17 juni | 21:00 uur | Nederland :flag_nl: – Oostenrijk :flag_at:

- Maandag 21 juni | 18:00 uur | Noord-Macedonië :flag_mk: - Nederland :flag_nl:


Wil je Oranje muziek luisteren om alvast in de stemming te komen? Hier een selectie van een paar mooie knallers!

 

 

 

Over in de stemming komen gesproken… Check deze straatversiering:


 

Mooi toch die EK gekte! Hoe gaan we het doen tijdens dit EK, komen we door de eerste ronde? Ja, want we hebben een gunstige poule! Ik heb er alle vertrouwen in. Wat denk jij? Laat het ons weten in een reactie voor welk land jij bent en hoe jij het EK gaat kijken!


0 reacties

Geen reactie

Reageer