Keuze van de redactie

Eerste indruk Samsung Galaxy Z Flip 3

  • 12 August 2021
  • 2 reacties
  • 172 x bekeken
Eerste indruk Samsung Galaxy Z Flip 3
Reputatie 7
Badge +12

De gloednieuwe Samsung Galaxy Z Flip 3 is nu te bestellen! Met deze eerste indruk wordt het kiezen van jouw nieuwe toestel nog makkelijker!
 

Ik ga eerlijk met je zijn… Ik ben een loyale iPhone gebruiker, maar de gloednieuwe Samsung Galaxy Z Flip 3 ziet er heel verleidelijk uit! Hieronder lees je alles over mijn eerste indruk over dit nieuwe toestel.

 

Nostalgisch, futuristisch en Totally Spies

Laat ik beginnen bij het design van dit toestel. Dit opvouwbare toestel geeft mij als 90s kid zowel een nostalgisch als futuristisch gevoel. Vroeger liepen we allemaal met een fliptelefoon en wat was dat een mooie tijd. Toen konden we eigenlijk alleen maar bellen en SMS’en, maar toen wisten we bijna niet beter. Na vele ‘normale’ smartphones, zoals de Samsung Galaxy S21 en de Samsung Galaxy A22 voelt de Flip 3 voor mij echt als een vernieuwing. And let’s be real, dat je de telefoon op 90 graden kan zetten, voelt gewoon als een gadget uit 007 of Totally Spies! :sunglasses:

 

Openklappen bijna niet nodig met het Cover Screen

Het Cover Screen aan de voorkant is 4x groter dan van zijn voorganger. Je kunt gemakkelijk al je notificaties lezen. Deze laat vier regels zien en je kunt naar beneden scrollen om hele berichten te lezen. Daarnaast zijn er wel 6 widgets die je kunt gebruiken, waaronder je agenda, het weer, stappenteller en een alarm of timer. De buitenkant is gemaakt van Gorilla Glass Victus en het Samsung’s nieuwe Armor Aluminum, wat het toestel stukken beter beschermt dan zijn voorganger. Het nieuwe scherm heeft een 120Hz-ververssnelheid waardoor het soepeler is om door content te scrollen, animaties te bekijken en te gamen.

 

Hoge kwaliteit selfies, wie wil dat niet?

De Z Flip 3 heeft 3 camera’s. een 10MP selfiecamera en twee camera’s aan de buitenkant. Een 12MP Wide Angle camera met optische beeldstabilisator en een gloednieuwe 12MP Ultra Wide camera. Wil je een leuke selfie maken? Gebruik dan de achterste 12MP camera. Dit gaat makkelijk, omdat je de preview op het Cover Screen kan zien. Op deze manier maak jij selfies van de hoogste kwaliteit. :selfie_tone1:

 

 

Why it gotta be Phantom Black?

De Samsung Galaxy Z Flip 3 komt in maar liefst 4 kleuren. Cream (crème), Green (groen), Lavender (lila) en Phantom Black (zwart). Ook hier doet dit toestel iets geks met me. Normaal gesproken ben ik 100% on board als iets matzwart is, maar die groene kleur is echt… prachtig! Welke kleur kies jij?

 

Meer belangrijke specificaties

  • 12 + 12 megapixel camera’s
  • 1,9’’ Cover Screen
  • 17,02cm (6,7’’) display
  • Snapdragon 888-processor
  • 3300 mAh batterij

Benieuwd naar alle specificaties? Ga snel naar deze pagina en klik op Bekijk alle technische specificaties. Vragen over je bestelling, levering of annulering? Lees hier de FAQ.

Dat was het alweer. De Samsung Galaxy Z Flip 3 heeft bij mij een hele goede indruk achtergelaten! Kort samengevat: Dit toestel laat mij als Apple fanboy twijfelen over mijn toekomstige toestel en nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik zou voor de groene kleur gaan!

Ben jij al overtuigd? Kies jij de Samsung Galaxy Z Flip 3 als jouw nieuwste toestel en wat vind jij de mooiste feature van dit toestel? Laat het me weten!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Shilka , dat zijn goede vragen!

De scharnieren van de Samsung Galaxy Z Flip 3 worden extra beschermd door Samsung’s nieuwe Armor Aluminum frame, waardoor deze niet extra gevoelig is voor storing/schade. Mocht het toestel reparatie nodig hebben, dan kan het toestel via de website van Samsung worden aangemeld ter reparatie en kan Samsung kijken of het onder de garantie valt. Op onze website verwijzen we dan ook naar deze link: https://www.samsung.com/nl/support/repair/#mobile

Samsung geeft zelf aan dat dit toestel minstens 200.000 keer open en dichtgeklapt kan worden zonder problemen. Meer informatie hierover kun je lezen op https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-z-flip3-5g/

Er zijn zeker functionele beschermhoesjes voor dit toestel. Hiervoor zou je een kijkje kunnen nemen in de T-Mobile (E)Shop of op Youtube. :smile:

Ik heb best wel een paar vragen;

 

  • Is zo'n vouwscherm niet gevoelig voor storing/schade? En zijn daar dan afwijkende garantievoorwaarden voor? 
  • Hoe krijg je zoiets nu eigenlijk op een functionele manier in een beschermhoesje? Zijn die er eigenlijk wel voor?
  • Waarom?

Reageer